اخبار داغ

قانون شکنیِ قانون گذارانِ فردا؛

حضور در جشن انقلاب یا تبلیغات زودهنگام؟+تصاویر

حضور در جشن انقلاب یا تبلیغات زودهنگام؟+تصاویر
آنچه که جشن انقلاب 94 را با جشن چند سال اخیر متمایز می کند انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگانِ پیش روست که متاسفانه برخی کاندیداها به بهانه شرکت در این جشن به تبلیغات زودهنگام پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منار، اینجا خرم آباد است. 22 بهمن سال 1394. ساعاتی پیش راهپیمایی پرشور مردم لرستان باشکوه تر از سال های قبل به اتمام رسید. همه آمده بودند تا بار دیگر حضورشان مایه دلگرمی رهبر معظم انقلاب و همچنین موجب رعب و وحشت دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منار,

اما آنچه که جشن انقلاب 94 را با سال های اخیر متمایز کرد انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان پیش روست که متاسفانه برخی کاندیداها به بهانه شرکت در این جشن به تبلیغات زودهنگام پرداختند. کارهایی از جنسِ بی قانونی.

,

کاندیدای محترم! امروز 22 بهمن است نه 29 بهمن

, کاندیدای محترم! امروز 22 بهمن است نه 29 بهمن,

باید به نامزدهای انتخاباتی محترم یادآوری کرد که امروز 22 بهمن است نه 29 بهمن و آغاز موعد مقرر و قانونی تبلیغات مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن ماه آغاز می شود.

,

همه ما می دانیم که تبلیغات زودهنگام و به راه انداختن کارناوال های تبلیغاتی تا قبل از موعد مقرر تبلیغات، خلاف قانون محسوب می شود اما متاسفانه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم شاهد قانون شکنی مکرر نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در خرم آباد بودند. پخش کارت های تبلیغاتی، پوستر، پرچم، تابلو از طرف حامیان نامزدهای انتخاباتی همه و همه نشان از یک چیز می دهد؛ آنهم قانونی که توسط قانون گذاران فردا زیرپا گذاشته می شود و کاندیدایی که به تازگی تایید صلاحیت شده به خود اجازه می دهد تا به راحتی تخلف کند.

,

آیا می توان به افرادی که خود قانون را زیر پا می گذارند در امر قانون گذاری اطمینان کرد؟

,

اینکه هر یک از نامزدهای انتخاباتی دست به کارهای غیرقانونی می زنند آنهم به صرف اینکه دیگر رقبا نیز همین تخلف را انجام می دهند، آیا توجیه قانونی دارد؟

,

آیا به صرف تایید صلاحیت شدن، یک کاندیدا می تواند تا قبل از انتخابات به تخلفات اینچنینی دست بزند؟

,

تجمع کردن، شعار انتخاباتی دادن، سوت و کف و هورا آیا مفهومی به غیر از راه انداختن کارناوال انتخاباتی در زمان غیرقانونی تبلیغات دارد؟

,

و سوالات دیگری که درذهن هر شخصی می تواند شکل بگیرد.

,

خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج

, خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج,

"خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج". امیدواریم نامزدهایی که ممکن است نماینده مجلس شورای اسلامی شده و صدای مردمِ شهر و دیار خود باشند هم اکنون نیز در برابر قانون سر تعظیم فرود آورند زیرا سرکشی در برابر قانون شایسته افرادی نیست که خود باید در آینده قانون گذار باشند.

,

 در ادامه پایگاه اطلاع رسانی منار برخی از تبلیغات صورت گرفته در جشن پیروزی انقلاب اسلامی را با رعایت حذف نام و چهره کاندیدای مورد نظر در این صفحه منتشر می کند و قضاوت را به عهده خوانندگان می گذارد.

, منار,

 

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه