اخبار داغ

افتتاح ۳ پروژه کشاورزی در اندیمشک

افتتاح ۳ پروژه کشاورزی در اندیمشک
همزمان با ایام‌الله دهه فجر سه پروژه کشاورزی با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد ریال در اندیمشک افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان ؛ همزمان با ایام‌الله دهه فجر سه پروژه کشاورزی با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد ریال در اندیمشک افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان ,

 

,

عصر امروز و همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار، امام جمعه موقت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی سه پروژه کشاورزی در این شهرستان افتتاح شد.

,

 

,

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل احداث یک واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای و دو پروژه آبیاری تحت فشار است.

,

 

,

محمدجعفر آفرین افزود: مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده، که موجب اشتغال‌زایی برای ۱۴ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: این مرغداری که در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع احداث شده است ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن گوشت سفید را در سال دارا است.

,

 

,

این مسئول در ادامه گفت: اجرای آبیاری تحت فشار در ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی این شهرستان از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری است.

,

 

,

آفرین یادآور شد: هدف از اجرای این طرح‌های آبیاری تحت فشار استفاده بهینه از آب، افزایش محصول در واحد سطح، جلوگیری از روان آب و تخریب و شست‌وشوی خاک، کاهش مصرف برق و

,

کاهش هزینه‌های کارگری است.

,

 

,

وی در پایان بیان کرد: این دو پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به‌همراه سهم آورده کشاورزان به اجرا در‌ آمده است.

,

 

,

شهرستان اندیمشک دارای ۵۶ هزار هکتار اراضی کشاورزی آبی و دیم است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه