اخبار داغ

در پرسپولیس همه می خواهند خودشان گلزنی کنند

در پرسپولیس همه می خواهند خودشان گلزنی کنند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخ‌ پوشان در خط حمله یک بازیکن باتجربه کم دارند چرا که در حضور او می‌توانست این تیم بهتر حملات را مدیریت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین کاشی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: پرسپولیس واقعا بازی زیبایی را به نمایش می‌‌گذارد که هواداران هم از تماشای این بازی لذت می‌برند. من در همان هفته‌های ابتدایی گفتم که باید به برانکو فرصت بدهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد موقعیت‌هایی که سرخ‌پوشان از دست می‌دهند گفت: به نظر من اینکه بازیکنان نمی‌توانند فرصت‌ها را به گل تبدیل کنند به مسائل روحی و روانی برمی‌گردد. من زمانی که در مصر بودم بازیکنان 7-6 موقعیت را از دست می‌دادند. معتقدم که باید در تمرینات اختصاصی این مساله را حل کرد چرا که به نظر می‌رسد بازیکنان استرس دارند.

,

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: سرخ‌پوشان 90 دقیقه حمله می‌کنند و می‌توانند فشار خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کنند 6-5 سال پیش ما مسائلی را به رویانیان گفتیم که هم اکنون خوشحالیم در تیم جواب می‌دهد چرا که بازیکنان جوان باید در تیم‌ حاضر شوند در این صورت است که تیم می‌تواند به مراتب نتایج بهتری بگیرد و در صورت فرصت دادن به جوانان پرسپولیس می‌تواند در آینده فراتر از آسیا هم برود.

,

,

, ,

کاشی‌نژاد تاکید کرد: به نظر من برای اینکه مشکل گل‌زنی پرسپولیس حل شود نباید حتی در تمرینات هم به بازیکنان انتقاد کرد چرا که آنها جوان هستند البته اگر در خط حمله یک بازیکن باتجربه بود که دیگران از او حساب می‌بردند وضعیت بهتر می‌شد هم اکنون همه می‌خواهند خودشان به گل برسند.

,

وی در مورد اینکه آیا معتقد است پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود یا خیر گفت: من هنگامی که پرسپولیس از 5 بازی یک امتیاز داشت گفتم تیم قهرمان می‌شود چرا که بسیار خوب بازی می‌کند و حقش هم قهرمانی است. این تیم واقعا متفاوت‌تر از سایر تیم‌ها بازی می‌کند و در خط حمله و دفاع پرتعداد ظاهر می‌شود.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه