اخبار داغ

پایتخت به اردبیل می‌ آید/علیرضاخمسه و ایرج نوذری در سرعین+تصاویر

پایتخت به اردبیل می‌ آید/علیرضاخمسه و ایرج نوذری در سرعین+تصاویر
علیرضا خمسه و ایرج نوذری بازیگران سینما و تلویزیون ایران در اختتامیه سومین جشنوراه زمستانی سرعین حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از به نقل از  چشمه لر،در مراسم اختتامیه  سومین جشنواره زمستانی سرعین که با  حضور گسترده مسافران  برگزار شد، هنرمندان سینما و تلویزیون کشوری از جمله علیرضا خمسه و ایرج نوذری و خوانندگان کشور چنگیز حبیبیان و بهنام علمشاهى حضور داشتند که هر کدام برنامه های ویژه ای را به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,

حضور علیرضا خمسه  با گویش ویژه و ذکر خاطرات و طنز  که شور حال خاصی به جشنواره زمستانی داد.

,

, ,

, ,

, ,

وی خود را خوشتیپ ترین بازیگر ایران خواند و  از فیلمبرداری مجموعه پایتخت در استان اردبیل خبرداد و گریزی به نقش خود در این مجموعه  زد که موجب شادی جمعیت شد.

,

 خمسه به سالگرد  ازدواجش اشاره کرد و به طنز گفت:«اگر فرزند پسری داشته باشم اسم او را "سرعین" می گذارم».

,

ایرج نوذری هنرمند سینما و تلویزیون نیز در ادامه مراسم طی سخنانی سرعین را از مهمترین شهرهای گردشگری برشمرد و تاکید کرد که افتخار می کنم که اینجا هستم چراکه آنچه در سرعین دیده ام عشق، صفا و صمیمت بوده است.

,

, ,

بازیگر سینما و تلویزیون ایران گفت: نباید آثار طنز در سینما و تلویزیون ما به سمت لودگی و قهقرایی به پیش ببرد در حالی که می‌توان با عشق و علاقمندی در این حوزه بهترین آثار را خلق کرد.

,

, ,

, ,

نوذری عرصه هنر و هنرمندی را عرصه خدمت عاشقانه به مردم توصیف کرد و افزود: بنده سعی می‌کنم در سریال‌ها و فیلم‌هایی بازی کنم که ارزش، اعتبار و شایستگی واقعی را از لحاظ ساختار  و فیلم‌نامه‌نویسی داشته باشد و گرنه بازی در هر فیلم و سریالی که حاوی چنین مبانی نباشد با روحیه‌ام سازگار نیست.

,

 انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه