اخبار داغ

جشنواره ای با نام انقلابی اما عرصه ای برای نفوذ

نفوذ در عرصه سینما با حذف فیلم هایی با ارزش های انقلابی

نفوذ در عرصه سینما با حذف فیلم هایی با ارزش های انقلابی
اینکه در جشنواره "فجر" جای فیلم هایی که سبک زندگی شهدا ،نیروهای انقلابی و ارزش های والای انسانی خالی می ماند و فیلم های بی ارزش و کم محتوا در سر لیست قرار می گیرند تا به عرصه فیلم های بین المللی وارد شوند و به مزاج کشورهای بیگانه و دشمنان ایران خوش آیند باشد نه به مزاج مردم مسلمان ، نشان از نفوذی دارد که مانند موریانه از درون سعی در خوردن پایه های مهم ارزش های اسلامی دارد تا فرهنگ مردم ایران را آلت دست قرار داده و زمینه ساز انقلابات رنگین شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از "پایگاه خبری تحلیلی کارگران کرمان "سالیان درازی است که جشنواره فیلم فجر را به دلیل رشادت ها اخلاقیات شهدا با محوریت دفاع از آرمان های انقلاب و صدور و گسترش آن برای ایرانیان به اجرا در می آید اما گویی این جشنواره برای دفاع از آرمان ها تنها اسمی از آن  باقی مانده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی کارگران کرمان, پایگاه خبری تحلیلی کارگران کرمان,

فیلم فجر یعنی فیلمی که با اوج و فرود همراه باشد و اخلاقیات را در جامعه ایرانی مستحکم و بازیگران هم باید ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی را با پوشش ها و اخلاقیاتشان ارج نهاده و همه ساله باید این آرمان ها را تثبیت کنند .

,

اما گویی که این جشنواره به شوی لباس ، آرایش ، بی بندباری بیشتر شباهت یافته است تا جشنواره ای که به قصد رواج فرهنگ اسلامی ایجاد شده است .

,

در جشنواره های هالیوود و بالیوود نیز که چندین سال است در کشور آمریکا و هندوستان سابقه برگزاری دارد هرگز خارج از عرف و قوانین اجرا نمی شود و هرکس تابع فرهنگ و پوشش ملی کشورش است اما ایران اسلامی که یک کشور مسلمان و با ارزش های والای انسانی است با سینما و اصحاب رسانه ای آن فاصله ای طولانی دارد این را از کشف حجاب بازیگران بی اخلاق این عرصه می توان فهیمد .

,

اینکه در این جشنواره جای فیلم هایی که سبک زندگی شهدا و نیروهای انقلابی و والای انسانی خالی می ماند و فیلم های بی ارزش و کم محتوا در سر لیست قرار می گیرند تا به عرصه فیلم های بین الملل وارد شوند و به مزاج کشورهای بیگانه و دشمنان ایران خوش آیند باشد نه به مزاج مردم مسلمان نشان از نفوذی دارد که مانند موریانه از درون سعی در خوردن پایه های مهم ارزش های اسلامی دارد تا فرهنگ مردم ایران را آلت دست قرار دهد  .

,

لذا در دولت تدبیر و امید برای فرهنگ هم تلاش هایی شده است نه به نفع مردم بلکه به نفع سود جویان نظام کسانی که سعی دارند از واژه آزادی وغیره ... برای مردم زمینه و بستر بی بندباری ،کشف حجاب ،رواج سیگار کشیدن و دست یازیدن به وسایل لهو و لعب ، بی دینی و اینکه دین در زندگی چیز بیخودی است که تنها برای انسان نا امیدی به همراه دارد را اشاعه دهند.

,

اسلام بیشترین ارزش ها را برای انسان ها اعم از مرد و زن قرار داده است پس چه نیازی است که بازیگران ایرانی به دنبال کسب ارزش از سوی اتم استکبار و شیطان صفتان باشند .

,

در مقایسه ایی از برگزاری جشنواره های فیلم در سه کشور مطرح می توان فهمید که افراد و بازیگران چگونه پا بروی فرش قرمز جشنواره می نهند و سعی دارند به گونه ای فرهنگ خود را به بینند گان القا ء کنند .

,

با این اوصاف انگار در سینمای ایران جایی برای  ایجاد یک اتاق فکر و رسیدن به برنامه و قانون اجرایی برای وحدت فکر و اندیشه بازیگران هنوز خالی است و هر کس که بازیگر می شود در ابتدایی ترین و دست پایین ترین فیلم ها به اوج رذائل اخلاقی دست پیدا می کند

,

اینان  خود را به کل فراموش می کند و از ثروت و شهرتی که به دست می آورند استفاده سوء برده و زندگی  افراد متوسط و غیر مشهور جامعه اسلامی را به سخره می گیرند و خود را جدای از این ملت و دولت می بیند .

,

افرادی که پایه های اخلاقی سست دارندبه ای رذایل ، اقناع نشده و با کشف حجاب طرح های خودشان را کامل  کرده و به جمع دشمنان اسلام و کافران می پیوندند لذا باید یاد آور شوم که رسانه ملی باید تحولی عظیم در اخلاقیات نموده و فرهنگ سازی اسلامی را آغاز کند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه