اخبار داغ

تاج: دوپینگی نداریم

تاج: دوپینگی نداریم
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: دوپینگ همه جای دنیا هست وکار زشتی هم هست اما در پرسپولیس این اتفاق نیفتاده و در سایر باشگاه ها نیز رخ نداده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تاج در مورد رایگان اعلام شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی در بازی های پرسپولیس برای تماشاگران گفت: بر اساس آئین نامه سازمان لیگ 80 درصد عواید بلیت فروشی متعلق به باشگاه هاست و 20 درصد متعلق به سازمان لیگ است. طاهری برای دو بازی فولاد و سپاهان درخواست کرد که طبقه دوم ورزشگاه رایگان اعلام شود. بلیت های طبقه اول را الکترونیک می فروشیم و طبقه دوم ورزشگاه جای بیشتری می گیرد. به زعم ما حرکتی درستی بود زیرا این حرکت درست باعث شد تماشاگر زیادی را به ورزشگاه بیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: بلیت فروشی و فروش الکترونیک بلیت در حوزه ورزش تاثیرگذار است. بحث رایگان کردن نیست بحث قیمت بلیت مهم است و باید فکری برایش کرد. برای جوانان قیمت بلیت مهم است. روز گذشته 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند. استقلال هنوز پیشنهادی به سازمان لیگ نداده است و اگر بدهد این کار را برای این باشگاه می کنیم. بقیه ورزشگاه های ما بلیت الکترونیک ندارد ولی باید یک شیوه مشترک و رویه درست برای کل کشور تنظیم کنیم. ورود تماشاگر به ورزشگاه نشاط را بیشتر می کند و لیگ پویا تر می شود اما استقلال پیشنهادی نداده است.

,

تاج درمورد گرامیداشت شهدای چوار در بازی دیروز فولاد و پرسپولیس گفت: از رسانه ها و صدا و سیما تشکر می کنم که به این کار فرهنگی پرداختند. رسالتی که بر دوش سازمان لیگ، باشگاه ها و... کارهای فرهنگی هم هستند. شهدای چوار در حین مسابقه توسط حرکت ددمنشانه عراقی ها شهید شدند و تلاش کردیم آثارش را زنده کنیم. به نظرم کار درستی بود و کار مشترکی بود که اصحاب رسانه برای برگزاری آن به ما کمک کردند. این حرکت های فرهنگی ادامه پیدا خواهد کرد.

,

رئیس سازمان لیگ در مورد قدردانی از پرسپولیس گفت: پرسپولیس از سازمان لیگ در بحث دوپینگ تشکر کرد. شایعه درست کردند که سه بازیکن پرسپولیسی دوپینگی هستند و اسامی هم گفتند و این حرکت را سازمان لیگ به سرعت تکذیب کرد. این شایعه ها برد را لوث می کند و لیگ را بدنام می کند. مسئولان ای اف سی این اخبار را رصد می کنند. دوپینگ همه جای دنیا هست وکار زشتی هم هست. در پرسپولیس این اتفاق نیفتاده بود در سایر باشگاه ها نیز رخ نداده بود. سازمان لیگ مسئول اعلام اسامی دوپینگی هاست و سازمان لیگ این مساله را تکذیب کرد و پرسپولیس از این کار تشکر کرد. به اطلاعیه سازمان لیگ توجه کنید. اگر دوپینگ ثابت شود بدون قید نام فرد به باشگاه اعلام می کنیم ولی دوپینگی نداشته ایم.

,

تاج در مورد احترام به قانون گفت: قانون برای همه یکسان است و باید همه به آن احترام بگذارند. در نشست های خبری قبل و بعد از مسابقه اعلام کرده ایم که سرمربیان فقط در مورد مسایل فنی حرف بزنند. حیطه فنی برخی اوقات به امکانات باشگاه هم گره می خورد و نیاز به امکانات فنی دارد و پاسخگو در مورد مسایل دیگر می شود. برخی اوقات انتقادهای زیادی از سرمربی و در مورد قراردادش صحبت هایی مطرح می شود. این حرف ها باعث می شود که پاسخگو باشد. این ها را در یک پکیچ باید دید. سرمربی تیم ملی باید پاسخگوی اردوها و امکانات باشد همه اینها در دنیا مدل دارد و در تیم ملی و باشگاه ها مربوط به تعطیلی لیگ بود و همه دنیا تیم ملی و باشگاه ها و لیگ های معتبری دارند. لیگ ما هم مثل اروپایی ها، فیفا قانون گذاشته و فیفا دی تعیین کرده است.

,

رئیس سازمان لیگ در مورد تعامل باشگاه ها در تیم ملی و سفر به مقر ای اف سی گفت: قرار است دو روز جلسه بگذارند که یکی توسعه ورزش است. برنامه های سازمان لیگ است.. سال آینده بیش از 85 درصد بازی ها پنجشنبه و جمعه خواهد بود تا اقبال بیشتری شود. برنامه پیشنهادی لیگ را به باشگاه ها می دهیم و وقتی تایید کردند آن را به صورت برنامه رسمی اعلام خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه