اخبار داغ

واکنش مربی پرسپولیس به بحث رضائیان و طارمی

واکنش مربی پرسپولیس به بحث رضائیان و طارمی
مربی پرسپولیس گفت: پرسپولی الان نسبت به پرسپولیس دهه شصت سرعتی تر و مدرن تر فوتبال بازی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی قنبرپور  درباره پیروزی دیروز پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی سراسر هجومی و زیبایی را از پرسپولیس در برابر فولاد شاهد بودیم. می دانستیم فولاد بهترین تیم نیم فصل دوم از لحاظ امتیازگیری بوده است اما با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم ما حاکم بر توپ و میدان بودیم و برد حق مسلم پرسپولیس بود. اگر توپ های ما تبدیل به گل می شد و روز خوب دروازبان فولاد نبود؛ با 4 یا 5 گل اختلاف باید به پیروزی می رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره کیفیت بالای بازی پرسپولیس و مقایسه این تیم با پرسپولیس دهه شصت خاطرنشان کرد: بازخوردهای مردم را که می بینیم همه از تیم و نحوه بازی کردن بچه ها راضی هستند. اما اگر بخواهیم این فوتبال را با دهه شصت مقایسه کنیم باید بگویم الان فوتبال سرعتی تر شده است و فوتبالی که بازی می شود مدرن تر است.

,

مربی پرسپولیس درباره فرصت سوزی های بیش از حد بازیکنان پرسپولیس اذعان داشت: تیمی که بتواند با حریفش در گل ها فاصله بیندازد بدون شک با آرامش بشتری به کارش ادامه می دهد. همچنین کادر فنی هم با فراغ بال بیشتری تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد. قبول دارم که زیاد موقعیت خراب می کنیم اما انشا... در بازی های بعدی این نقیصه هم برطرف می شود که اگر این طور نشود در مسابقات حساس تر خدای ناکرده به مشکل خواهیم خورد.

,

وی درباره بحث رضاییان و طارمی در نیمه اول بعد از موقعیتی که مدافع کناری پرسپولیس از دست داد؛ تصریح کرد: رامین به عنوان یک مدافع راست بارها و بارها با نفوذها و ارسالهایش تیم حریف را با مشکل روبه رو کرد. رامین در آن صحنه ترجیح داد که خودش شوت بزند اما می توانست مهدی طارمی را صاحب توپ کند. شاید اصلا بگویی مگویی در کار نبوده و مهدی می خواسته اشاره کند که او هم موقعیت خوبی برای گلزنی داشته است. خوشبختانه در تیم ما خارج از مسائل فنی، همدلی فوق العاده ای بین بچه ها شکل گرفته است و یکی از رموز موقیت ما همین است.

,

قنبرپور درباره ادعای فولادی ها مبنی بر اینکه داوری علیه شان بود و بازیکن پرسپولیس باید اخراج می شد؛ گفت: نظر فولادی ها محترم است. اما یادتان نرفته است که بارها و بارها در شهرستان ها و در جام حذفی مقابل ذوب آهن داوری ها علیه ما بود.  این اشتباهات سهوی است و ممکن است روزی به نفع ما و روزی برعلیه ما باشد. مهم این است که این قشر زحمتکش، کار خود را به خوبی انجام می دهد و به نظرم در آسیا هم جزو بهترین ها هستند. اتفاق در همین بازی دیروز داور مسابقه روی دروازه بان ما حساس شده بود و مدام تذکر می داد سریع بازی را آغاز کند ولی اصلا لوبانف نمی خواست وقت کش کند چون دلیلی نداشت.

,

وی درباره شایعه قهر احمدنوراللهی و دلیل عدم حضور او در زمین بیان داشت: ابتدا باید بگویم که برانکو با بازیکنان پدرانه رفتار می کند. از طرفی تیم ما متکی به فرد نیست. شما اگر دقت کرده باشید امثال بنگر و نورمحمدی هم بعضی اوقات بیرون می نشینند. احمد نوراللهی بازیکن بااخلاق و آینده داری است. او و طارمی به خاطر آماده نبودن کفشهایشان دو، سه دقیقه برای کشش صبحگاهی روز بازی دیر رسیدند اما اگر قرار به تنبیهشان بوده؛ چرا طارمی بازی کرد؟ اتفاقا بعد از بازی او و بقیه نفرات خوشحالی کردند و اصلا مشکل خاصی وجود ندارد و بهتر است که پیگیر نباشیم.

,

قنبرپور در پایان گفت: از مدیریت باشگاه تشکر می کنم که بازهم شایطی را فراهم کرد تا مردم حضور چشمگیر و فوق العاده ای در ورزشگاه داشته باشند. انشاءالله این امر در بازی های آتی هم تکرار شود. همچنین از مدیریت کانون هواداران باشگاه تشکر می کنم که شرایط بسیار خوب را در ورزشگاه فراهم کرد و خیلی خوب تلاش کردند تا همه چیز به خوبی پیش برود.

,

کاپ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه