اخبار داغ

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شهری بدون اطلاع اعضای شورای شهر/ دعوت گزینشی از نامزدهای انتخابات مجلس /افتتاح پروژه‌های شهری شائبه انتخاباتی دارد

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شهری بدون اطلاع اعضای شورای شهر/ دعوت گزینشی از نامزدهای انتخابات مجلس /افتتاح پروژه‌های شهری شائبه انتخاباتی دارد
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم بابیان این‌که اعضای شورای شهر اطلاعی از افتتاح پروژه منوریل ندارند، گفت: آقای استاندار به عنوان رئیس هیئت‌مدیره قطار شهری تصمیم گرفته‌اند که پروژه منوریل با همین میزان پیشرفت افتتاح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود مسگری در گفتگو با خبرنگار سایت قم فردا، بابیان این‌که از طریق برخی رسانه‌ها از افتتاح منوریل اطلاع یافته است، اظهار داشت: آقای استاندار به عنوان رئیس هیئت‌مدیره قطار شهری تصمیم گرفته‌اند که پروژه منوریل با همین میزان پیشرفت افتتاح شود و اصرار دارند که این افتتاحیه پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی رخ دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت قم فردا,

وی در خصوص میزان پیشرفت پروژه، گفت: پروژه منوریل دارای 2 فاز است که فاز اول تا مصلا و فاز دوم نیز تا پردیسان است که شورای اسلامی شهر برای اجرایی کردن و تکمیل فاز 2 موافقتی نکرد و قرار شد که کارهای مطالعاتی بر روی فاز 2 ادامه داشته باشد.

,

مسگری افزود: فاز اول نیز قرار شده است تا میدان مطهری تکمیل شود که در حال حاضر نه ایستگاه‌ها آماده هستند و نه کار تبلیغاتی انجام‌شده است که ما می‌خواهیم این کار را انجام دهیم.

,

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل اصرار استانداری برای افتتاح پروژه چیست، تصریح کرد: متأسفانه افتتاح این پروژه شائبهٔ تبلیغات انتخاباتی دارد و استانداری هم اصرار دارد که این کار انجام شود.

,

مسگری بی‌اعتنایی به اعضای شورا را هم در نوع خود جالب عنوان کرد و اظهار داشت: رسماً به ما اعلام نکرده‌اند اما شنیده‌ها حاکی از این است که راه‌اندازی منوریل تا میدان مطهری و کلنگ زنی ایستگاه مترو در میدان مطهری فردا انجام می‌شود که البته اولین جایی که باید همهٔ کارها با آن هماهنگ شود شورای شهر است که شورایی‌ها اطلاعی از این موضوع ندارند.

,

وی افزود: نکته جالب‌تر این‌که برخی از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نیز به صورت گزینشی دعوت‌شده‌اند که این موضوع نیز شائبهٔ انتخاباتی  و سیاسی بودن و همچنین استفاده از یک پروژه شهری برای مقاصد جناحی را نشان می‌دهد که واقعاً جای بحث دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه