اخبار داغ

یک مستند ساز مطرح کرد؛

ضعف جشنواره فیلم فجر در پرداختن به زندگی شهدای مدافع حرم

ضعف جشنواره فیلم فجر در پرداختن به زندگی شهدای مدافع حرم
یک مستند ساز گفت: در جشنواره فجر امسال به تصویر کشیدن زندگی و چهره شهدای مدافع حرم ارجحیت نداشته و غالبا به خیانت زن به شوهر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، شمس الدین معزپور مستند ساز دفاع مقدس گفت: جشنواره فجر که باید جشنواره ای بالنده باشد خالی از پرداختن جدی به دفاع مقدس بوده و هیچ اتفاق خوبی در این زمینه نیفتاده است.

وی افزود: الان که دشمنان اسلام در مبارزه با اعتقادات ما شمشیر کشیده اند ما هم با شمشیر هنر این باورهای خود را قتل عام می کنیم.

معزپور خاطر نشان کرد: چرا باید در اکثر فیلم ها تا این اندازه به موضوع خیانت پرداخته شود.

این راوی جنگ با بیان اینکه حرف های ناگفته در دفاع مقدس و باورهای دینی بسیار است، افزود: متاسفانه در جشنواره فجر به خوبی ها خیلی کم پرداخته می شود، تا کی باید منتظر بود تا جشنواره فجر به آن نقطه حساس خود برسد.

معزپور بیان داشت: درباره دفاع مقدس فیلمی ساخته نمی شود و اگر ساخته شود غالباً تحریف شده است البته کسانی هم که در عرصه دفاع مقدس کار می کردند آنها هم کنار کشیدند.

وی اظهار داشت: کار فرهنگی هنری بالندگی نداشته و اکثر فیلمسازان خیلی سطحی برخورد می کنند.

این مستند ساز انقلابی گفت: یکی از حساس ترین و زیباترین لحظه های هر کشوری، دوران جنگ آن است که می تواند معرفی کننده آن به کل جهان باشد.

وی در خاتمه یادآور شد: متاسفانه در جشنواره فجر امسال به تصویر کشیدن زندگی و چهره شهدای مدافع حرم ارجحیت ندارد و غالبا به خیانت زن به شوهر می پردازند آقای حاتمی کیا انتقاد بسیار خوبی در این زمینه کردند که واقعاً باید به این موضوعات پرداخته شود چرا سینمای ایران برای یک اثر اینچنینی برای دفاع از مدافعان حرم در این همه فیلم جا ندارد؟!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه