اخبار داغ

نرگس آبیار سه‌گانه‌ می سازد

نرگس آبیار سه‌گانه‌ می سازد
کارگردان فیلم «نفس» گفت: در «شیار ۱۴۳» از نگاه یک زن به جهان نگاه می کنیم در حالی که در «نفس» جهان بینی یک کودک مهم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نرگس آبیار، کارگردان فیلم « نفس» که برای اکران این فیلم به حوزه هنری آمده بود درباره ی نظر مردم درباره ی این فیلم  گفت: ما بهترین اکران هایمان را در سینماهای مردمی داشتیم چرا که مردم با آرامش می آمدند و فقط یک فیلم را می دیدند در نتیجه بهتر می توانستند که با فیلم ارتباط برقرار کنند. اما در برج میلاد چون از صبح تا دیر وقت فیلم می بینند بسیار سخت تر بود که یک فیلمی را که راجع به معصومیت یک بچه و جهان بینی یک کودک است را درک کنند. در حقیقت من بهترین بازخوردها را در سینماهای مردمی و هم چنین در بین منتقدین داشتم. امیدوارم در زمان اکران فیلم هم مردم با آرامش این فیلم را ببینند و درک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره ی این که مقایسه شیار 143 با این فیلم به لحاظ ژانر مقایسه درستی است یا خیر گفت: قطعا مقایسه غلطی است چرا که در آن جا از جهان بینی یک زن به دنیا نگاه می کنیم و اتفاقات را روایت می کنیم در حالی که این جا با جهان بینی یک کودک رو به رو هستیم. قطعا یک نگاه ایدئولوژیکی که یک زن نسبت به جهان دارد را اینجا نداریم چرا که یک کودک داستان را روایت می کند و با فضای متفاوت رو به رو هستیم. در حقیقت این دو فیلم دو فیلم متفاوت است. مخاطبان نباید توقع داشته باشند که یک فیلم ساز خودش را تکرار کند. این موضوع بد است که یک فیلم ساز کار خود را تکرار کند. من می توانستم بگویم که بر اوج موفقیت های قبلی سوار می شوم و یک فیلمی شبیه شیار 143 می سازم اما نمی خواستم این کار را کنم.

,

آبیار هم چنین در جمع خبرنگاران درباره ی کارهای بعدی خود گفت: قصد ساخت یک سه گانه با موضوع مادر و جنگ را دارم. یکی از آن ها فیلم شیار 143 بود و موضوع دیگری نیز آماده است و شروع خواهم کرد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه