اخبار داغ

شهرستان گرمه اولین شهید مدافع حرم را تقدیم کرد + تصویر

شهرستان گرمه اولین شهید مدافع حرم را تقدیم کرد + تصویر
شهید محمدتقی اربابی در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسید و نام خود را در زمره شهدای مدافع حرم شهرستان گرمه به ثبت رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، شهید محمدتقی اربابی در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسید و نام خود را در زمره شهدای مدافع حرم استان خراسان شمالی به ثبت رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه,

این شهید مدافع حرم از اهالی شهر درق شهرستان گرمه است که از چندی پیش در کنار نیروهای مقاومت در سوریه با تکفیری‌ها می‌جنگید.

,
شهید مدافع حرم
, شهید مدافع حرم,

به‌زودی برنامه‌های استقبال، وداع و تشییع این شهید مدافع حرم به اطلاع عموم هموطنان عزیز به‌ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان خراسان شمالی و شهرستان گرمه خواهد رسید.

,

پیش‌ازاین نیز شهیدان فیروز حمیدی زاده و محمدابراهیم توفیقیان از استان خراسان شمالی در جریان آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در استان حلب سوریه به شهادت رسیدند.

,
, ,

شهر درق با تقدیم ۵۸ سردار و شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس به دارالنور شهرت یافته است و اینک نیز با شهید شدن اولین شهید مدافع حرم شهر درق (شهید محمدتقی اربابی) نام این شهر دوباره پرآوازه شد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه