اخبار داغ

با نزدیک شدن به زمان انتخاب آزاد منتشر شد؛

از ثروت های کلان تا استفاده از روش های تبلیغ سران فتنه توسط برخی کاندیدهای ورامین

از ثروت های کلان تا استفاده از روش های تبلیغ سران فتنه توسط برخی کاندیدهای ورامین
بعد از مشخص شدن تقریبی افراد تایید صلاحیت شده، بعضی از این افراد حهت کسب آرا از ثروت های مختلفی جهت هزینه های مالی استفاده کرده و روش برخی از سران فتنه را استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: بعد از اینکه نتیجه اعتراض رد و تایید صلاحیت های ثبت نام کنندگان دور دهم نمایندگی مجلس شورای اسلامی اعلام شد و با احتمال قوی افرادی که می توانند در این عرصه حضور پیدا کنند مشخص شد، بسیاری از کاندیدهایی که رد صلاحیت شده و از برگشت مجددشان دلسرد شده بودند به سمت کاندیدهایی که تایید صلاحیت گرفته است روی آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

پس از اینکه افراد رد صلاحیت شده در جلسات خانگی و خصوصی اعلام کردند طرفدارانشان به افراد خاصی رای دهند و از او حمایت کنند، فعالیت تایید صلاحیت شدگان به صورت رسمی ولی خصوصی آغاز شد.

,

اما نکته ای که در این بین بسیار مهم و قابل توجه است، نحوه تبلیغ کردن تایید صلاحیت شدگان و همچنین اطرافیان و افرادی که هزینه های تبلیغات این افراد را تامین می کنند بسیار مهم و قابل توجه می باشد.

,

بعد از اینکه شنیده هایی مبنی بر اینکه دو تن از بزرگترین شرکت های ساختمان سازی منطقه از فردی حمایت مادی با هزینه های بسیار زیاد می کردند که رد صلاحیت شده است به گوش رسید، امروز شاهد هستیم تایید صلاحیت شدگانی که تا قبل از اعلام نتیجه اعتراض ها به دلیل مشکلات مالی کمترین تبلیغات و جلسات خانگی را داشته اند، امروز مراکز تبلیغاتی و ستادی را ایجاد کرده و هزینه های بسیار زیادی نیز به طرفداران خود پرداخت می کنند.

,

این هجم تبلیغات هر فردی که این مراکز را دیده و در آن حضور پیدا می کند را به تعحب می کشاند که چگونه ستادی که کمترین فعالیت را داشته است امروز به این هجم فعالیت رسیده است؛ تنها جوابی نیز که به اذهان می رسد این است که آن سهم خواهانی که هزینه های بسیار زیاد برای کاندید رد صلاحیت شده می کردند، به سوی این افراد تایید صلاحیت شده روی آورده اند.

,

اما اینکه این افراد در عوض این هزینه های هنگفت چه چیزی را در صورت انتخاب شدن کاندید مورد نظرشان از آنها می خواهند را باید در مجامع بسیار خصوصی و مخفی پیدا کنیم.

,

در بین کاندیدهایی که توانسته اند تایید صلاحیت خود را از شورای محترم نگهبان اخذ کنند، افرادی نیز هستند که قبل از ثبت نام سمت هایی را در دولت گذشته داشته و اعلام دفاع از نظام و انقلاب کرده اند ولی بعد از اینکه تایید صلاحیت خود را دریافت کرده اند به دنبال جمع کردن آرا به هر شیوه و روشی هستند.

,

یکی از شیوه های این افراد استفاده از نحوه رای آوری سران فتنه سال ۸۸ بوده است به این شکل که با افراد جوان مختلف با هر ظاهر و حجابی تصاویر مختلف گرفته و آنها را در بین عموم مردم از طریق شبکه های مجازی منتشر می کند تا از این طریق همانند میر حسین موسوی بتواند برای خود آرایی را جمع آوری کند.

,

آیا این افراد که از همین امروز رنگ خود را عوض کرده اند و از روش های فتنه گران برای جمع آوری آرا جهت رسیدن به کرسی نمایندگی مجلس تلاش می کنند، اگر بتوانند به کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی برسند می توانند بخاطر رسیدن به منافع خود از حقوق مردم دفاع کنند؟

,

حامیان مالی که هزینه های بسیار زیاد و گزافی را نیز برای ستاد انتخاباتی این افراد خرج می کنند چه توقعاتی از این افراد در صورت رسیدن به کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی دارند؟

,

چه تضمینی وجود دارد این گونه از افراد که حتی شیوه انتخاباتیشان را نیز برگرفته از شیوه انتخاباتی سران فتنه برگزیده اند، بعد از رسیدن به کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم پیمان با سران فتنه نشوند و همانند مجلس ششم شورای اسلامی حتی علیه نظام و انقلاب قیام نکنند.

,

امید آن داریم که مردم شریف و شهید پرور منطقه ورامین فردی را به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که از کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در جهت تقویت نظام و انقلاب استفاده کند و بخاطر منافع شخصی خود از مشکلاتی که در اجرای قانون به وجود می آورد چشم پوشی نکند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه