اخبار داغ

پیگیری احداث میدان فردوسی در ورودی شهر سراب دوره؛

دور زدن ممنوع؛ میدانی که به حال خود رها شده است

دور زدن ممنوع؛ میدانی که به حال خود رها شده است
چند سالیست که از آغاز ساخت میدان فردوسی شهر سراب می گذرد ولی این میدان علیرغم خطرات بسیاری که این جاده برای عابرین و خودروها ممکن است به وجود آورد تا کنون به بهره برداری نرسیده و به حال خود رها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبر چگنی،میادین ورودی در هر شهری به نوعی به دلیل ساختار منحنی شکلی که دارند باعث کاهش سرعت خودروهایی می شوند که از مسیر جاده های برون شهری قصد ورود به داخل شهر را دارند و به دلیل اینکه سرعت خودروها ، هنگام ورود به شهرها بیش از حد مجاز برای ورود به ناحیه شهری می باشد ضرورت وجود این میادین برای کاهش سرعت وسایل نقلیه کاملا مشهود است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبر چگنی, ،میادین ورودی در هر شهری به نوعی به دلیل ساختار منحنی شکلی که دارند باعث کاهش سرعت خودروهایی می شوند که از مسیر جاده های برون شهری قصد ورود به داخل شهر را دارند و به دلیل اینکه سرعت خودروها ، هنگام ورود به شهرها بیش از حد مجاز برای ورود به ناحیه شهری می باشد ضرورت وجود این میادین برای کاهش سرعت وسایل نقلیه کاملا مشهود است. ,

چند سالیست که از احداث میدان ورودی شهر سراب دوره که به نام میدان فردوسی نامگذاری شده می گذرد ولی تا کنون ساخت این میدان به تمام نرسیده و تاثیری بر کاهش سرعت خودروها در ورود به شهر سراب دوره از سمت جاده کوهدشت ندارد.

,

, ,

با توجه به اینکه در منتها الیه بلوار امام خمینی (ره) به این میدان در دو طرف بلوار ، یک واحد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال احداث و یک واحد ساختمان هنرستان به بهره برداری رسیده و ترددها در این مسیر زیاد می شود، چه بسا ممکن است سرعت بالای خودروها هنگام ورود به بلوار ورودی این شهر باعث تصادف آنها با افراد در حال تردد شود.

,

, ,

 سرعت بالای خودروها هنگام ورود به شهر ، دانش آموزان و عابران را در معرض خطر جدی قرار داده و ممکن است خسارات جانی غیر قابل جبرانی برای شهروندان شهر سراب دوره به همراه داشته باشد.

,

"اصغر حسنوند" رئیس شورای شهر سراب دوره در گفتگو باخبرنگار خبر چگنی، در خصوص میدان فردوسی شهر سراب دوره گفت: در سال 1390 کلنگ زنی میدان فردوسی شهر سراب دوره در ورودی این شهر از سمت کوهدشت انجام شده و 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با توجه به آغاز ادامه ساخت آن در سال 1393 و بازدید مهندسین و کارشناسان مربوطه، این میدان مجدد طراحی و میدان نیمه تمام تخریب و مجدد بازسازی شد.

, خبر چگنی،,

, ,

وی افزود: برای خروجی آبهای سطح آسفالت در هنگام بارندگی شهرداری شهر سراب دوره نسبت به طراحی و ساخت جداول دوسمت مربوط به این میدان اقدام کرده است.

,

حسنوند یادآور شد: برای سال 1394 نسبت به تکمیل این میدان در بودجه پیش بینی لازم بعمل آمد که منتظر تخصیص اعتبار هستیم.

,

وی با اشاره به زیرساخت و آسفالت جاده برای احداث میدان فردوسی بیان کرد: با توجه به طراحی دوسمت رفت و برگشت جاده خروجی شهر به سمت میدان فردوسی، نیاز مبرم به زیرساخت و آسفالت با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال می باشد و چنانچه این اعتبار تخصیص یابد شهرداری شهر سراب دوره در اسرع وقت تندیس ساخته شده را در محل میدان نصب و طراحی داخل میدان را انجام خواهد داد.

,

همچنان میدان فروسی شهر سراب دوره که خود می تواند خطرات ناشی از سرعت بالای خودروها هنگام ورود به این شهر را کاهش دهد منتظر مساعدت و توجه ویژه مسئولین استانی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه