اخبار داغ

واکنش یک پدر لحظه شنیدن خبر شهادت فرزندش:

پدر شهید اربابی، یقین داشتم محمدتقی شهید می‌شود / تصویر

پدر شهید اربابی، یقین داشتم محمدتقی شهید می‌شود / تصویر
پدر شهید اربابی اولین شهید مدافع حرم شهرستان گرمه در لحظه شنیدن خبر شهادت فرزندش گفت: یقین داشتم و می‌دانستم محمدتقی شهید می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) خراسان شمالی یکی دیگر از فرزندان برومندش را تقدیم آستان مقدس حضرت زینب سلام‌الله علیها کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه، ,

شهید اربابی که چندی پیش با کاروان مدافعان حرم از خراسان شمالی برای مبارزه با تکفیری‌های داعش عازم سوریه شده بود، روز گذشته به شهادت رسید.

,

به همین منظور نیز عصر امروز تعدادی از پاسداران شهرستان گرمه برای عرض تبریک و تسلیت و رساندن خبر شهادت این شهید بزرگوار به منزل پدر ایشان در شهر درق رفتند.

,

پدر شهدی مدافع حرم

, پدر شهدی مدافع حرم,

پدر در منزل حضور نداشت اما به‌محض ورود به منزل و دیدن چهره‌های اندوهگین اعضای خانواده از آنان پرسید مگر چه خبر شده؟ اگر محمدتقی زخمی شده باشد نه از مجروحیتش ترسی دارم و نه از شهید شدنش چون یقین داشتم و می‌دانستم که محمدتقی شهید می‌شود.

,

حاج حسین اربابی سپس دست‌های خود را رو به آسمان دراز کرد و بارها کلمات الحمدالله و سبحان‌الله را تکرار کرد.

,

شهید مدافع حرم

, شهید مدافع حرم,

وی که از یادگاران دفاع مقدس است و از کاروان شهدای انقلاب جامانده است در پایان بیت «چون‌که مجروح شدم گفتم خدایا یا امام زمان کربلا به دلم ماند» را بیان نمود.

,

خاطرنشان می‌گردد پدر شهید محمدتقی اربابی از جانبازان دوران دفاع مقدس است که دست چپ خود را از ناحیه مچ از دست داده است.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه