اخبار داغ

تزلزل در اردوگاه اصلاح طلبان

واکنش تند اصلاح طلبان به انتخاب بهرامی

واکنش تند اصلاح طلبان به انتخاب بهرامی
انتخاب «محمد بهرامی» به عنوان گزینه نهایی اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا در انتخابات دهم مجلس با واکنش‌های زیادی روبرو شده به گونه ای که موجی از نگرانی را در میان اصلاح طلبان به وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، شامگاه چهارشنبه 21 بهمن 94 در نشستی که مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد داشتند، محمد بهرامی به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
, ,

انتخاب محمد بهرامی به عنوان کاندید نهایی اصلاح طلبان واکنش های زیادی را از سوی فعالان این جریان سیاسی به دنبال داشته است و با ادامه این روند به نظر میرسد در روزهای آینده نیز اعتراض های گسترده تری از سوی اصلاح طلبان صورت بگیرد که این امر حکایت از انشقاق و تزلزل در اردوگاه این جریان سیاسی دارد.

,

 

,

در زیر اعتراض گسترده اصلاح طلبان به انتخاب بهرامی را مشاهده کنید.

,

***

,

بعد از انتخاب «بهرامی» حزب ندای ایرانیان شاخه کهگیلویه و بویراحمد متن زیر را انتشار داد.

, حزب ندای ایرانیان شاخه کهگیلویه و بویراحمد, حزب ندای ایرانیان شاخه کهگیلویه و بویراحمد,

امروز ننگی دیگر بر صورت اصلاح طلبان نقش بست و زخمهای کهنه‌اش دوباره نو شد. انتخابی اشتباه برای به انزوا بردن جریان اصلاحات در بویراحمد و دنا و به نوعی تکروی انتخاب تا قبل از تعیین وضعیت سید باقر موسوی جهان آباد تمکین به نظر شورای محترم نگهبان بود.

,

حزب ندای ایرانیان و ستاد انتخابات این حزب ضمن اعتراض شدید از این انتخاب اشتباه اعلام می‌دارد.

,

حزب ندای ایرانیان تحت هیچ شرایطی این انتخاب را نخواهد پذیرفت و به نوعی بی‌حرمتی به شخص اول اصلاحات بویراحمد و دنا (سید باقر موسوی جهان آباد) می‌داند.

,

***

,

مهرداد باقر نیا دبیرسابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یاسوج و از مشاورین ارشد سید باقر موسوی در واکنش به این انتخاب به سایت استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان داشت:در حالی که امید به تایید صلاحیت آقای سید باقر موسوی، توسط شورای محترم نگهبان با توجه به مطالبه حداکثری جامعه هر روز بیشتر می‌شود، نشست شورای هماهنگی اصلاح طلبان و معرفی کاندیدا بدون نظر گرفتن شاخصه‌های اصلاح طلبی و همفکری با بزرگان جریان اصلاح طلبی، امری کاملا مردود و مذموم است. وی در پاسخ به این سوال که آیا با آقای موسوی در خصوص این انتخاب هماهنگی لازم صورت گرفته بود یا خیر؟ بیان داشت که هیچ گونه هماهنگی با ایشان صورت نگرفته است.

, مهرداد باقر نیا دبیرسابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یاسوج و از مشاورین ارشد سید باقر موسوی , مهرداد باقر نیا دبیرسابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یاسوج و از مشاورین ارشد سید باقر موسوی ,

***

,

اولین واکنش خروج حزب اسلامی کار از مجمع اصلاح طلبان در اعتراض به این انتخاب بود.

, خروج, خروج, حزب اسلامی کار, حزب اسلامی کار,

***

,

ابوذر صالح نسب عضو شورای هماهنگی اصلاحات استان و عضو مجمع شهرستان بویراحمد و دنا در گفتگو با سایت استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه این انتخاب به نوعی بی‌اعتنایی به نظر بزرگان جریان اصلاح طلبی و افکار عمومی همه مردم شریف بویراحمد و دنا که در انتظار حضور سید باقر موسوی می‌باشد.

, ابوذر صالح نسب عضو شورای هماهنگی اصلاحات استان و عضو مجمع شهرستان بویراحمد و دنا, ابوذر صالح نسب عضو شورای هماهنگی اصلاحات استان و عضو مجمع شهرستان بویراحمد و دنا,

این انتخاب جز ضربه به بدنه اصلاحات و مصادره آن به نفع افراد خاص نتیجه‌ای نخواهد داشت.

,

***

, ***,

وحید توانا نماینده انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی و عضو شورای هماهنگی اصلاحات استان و عضو مجمع شهرستان بویراحمد و دنا در واکنش به این انتخاب، با بیان اینکه ما منتظر حضور آقای سید باقر موسوی هستیم افزود: این انتخاب در چنین زمانی جز ضربه به بدنه اصلاحات و مصادره آن به نفع افراد خاص نتیجه‌ای نخواهد داشت.

, وحید توانا نماینده انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی و عضو شورای هماهنگی اصلاحات استان و عضو مجمع شهرستان بویراحمد و دنا , وحید توانا نماینده انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی و عضو شورای هماهنگی اصلاحات استان و عضو مجمع شهرستان بویراحمد و دنا ,

***

,

کیهان جوکار رئیس ستاد انتخاباتی سید باقر موسوی‌جهان‌آباد در بیانیه‌ای آورده است:نکته قابل توجه این است که مجمع خود خوانده‌ای که مورد تأیید اکثریت اصلاح طلبان حقیقی نیست؛ اینک بجای عموم اصلاح طلبان برای مردم غیرتمند بویراحمد و دنا تعیین تکلیف می‌نمایند.

, کیهان جوکار رئیس ستاد انتخاباتی سید باقر موسوی‌جهان‌آباد , کیهان جوکار رئیس ستاد انتخاباتی سید باقر موسوی‌جهان‌آباد ,

مردم فهیم، هوشیار و همیشه در صحنه حوزه انتخابیه مذکور، نیک می‌دانند که هنوز مراحل نهایی رسیدگی به صلاحیت کاندیدا‌ها به اتمام نرسیده و چنین حرکت شتابزده‌ای بر خلاف مرام و مشی اصلاح طلبی بوده و قویاً محکوم و مردود است.

,

***

,

محبوبه آذرگشسب عضو منتخب مردم در مجمع اصلاح طلبان در واکنش به این انتخاب ضمن اعلام خروج از مجمع به نشانه اعتراض، با بیان اینکه تلاش زیاد ما بر اتخاذ موضع سکوت تا زمان تائید صلاحیت نهایی آقای موسوی در مجمع ره به جای نبرد، افزود: چنین انتخابی فارغ از شخص، در چنین زمانی و بدون حضور شخص آقای موسوی به مصلحت نبود و به نوعی دهن کجی به آقای موسوی است.

, محبوبه آذرگشسب عضو منتخب مردم در مجمع اصلاح طلبان, محبوبه آذرگشسب عضو منتخب مردم در مجمع اصلاح طلبان,

***

,

سهیلا نیک اقبال عضو منتخب مردم در مجمع اصلاح‌طلبان با بیان اینکه من نیز به نشانه اعتراض از مجمع خارج می‌شوم، بیان داشت: جستجو برای مصداق اصلاح طلبی آن هم بدون حضور و هماهنگی آقای موسوی در شرایطی که وضعیت هنوز مشخص نیست، فایده ای جز ایجاد تفرقه میان اصلاح‌طلبان و حامیان آقای موسوی نخواهد داشت.

, سهیلا نیک اقبال عضو منتخب مردم در مجمع اصلاح‌طلبان, سهیلا نیک اقبال عضو منتخب مردم در مجمع اصلاح‌طلبان,

***

,

سیده زینب هاشمی کاندیدای اصلاح‌طلب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با ارسال یادداشتی کوتاهی نظر شورای هماهنگی اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد را نپذیرفت.

, سیده زینب هاشمی کاندیدای اصلاح‌طلب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا, سیده زینب هاشمی کاندیدای اصلاح‌طلب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا,

بنده به عنوان کاندیدای دهمین دوره انتخابات شورای اسلامی به روند بررسی و انتخاب گزینه نهایی اعتراض دارم، چون مطابق توافق اولیه فی مابین ما و شورای هماهنگی اصلاحات استان (هفت شاخص شورای سیاستگذاری کشور) نبود. لذا ضمن اعتراض خود اعلام می‌نمایم، همچنان در عرصه انتخابات حضور خواهم داشت و به عنوان یک اصلاح طلب واقعی بر اهداف و برنامه‌های اصلاح طلبی خود تاکید دارم.

,

***

,

 دبیر حزب مردم سالاری شاخه بویراحمد و عضوشورای مرکزی حزب مردم  سالاری استان کهگیلویه و بویراحمد استعفا کرد.

,  ,  , دبیر حزب مردم سالاری شاخه بویراحمد و عضوشورای مرکزی حزب مردم  سالاری استان کهگیلویه و بویراحمد استعفا کرد., دبیر حزب مردم سالاری شاخه بویراحمد و عضوشورای مرکزی حزب مردم  سالاری استان کهگیلویه و بویراحمد, دبیر حزب مردم سالاری شاخه بویراحمد و عضوشورای مرکزی حزب مردم  سالاری استان کهگیلویه و بویراحمد,
هوشنگ جهانبخش افزود: بدلیل برخی اختلاف نظرها در شیوه تصمیم گیری در چند هفته اخیر وعضویت اینجانب در مجمع اصلاح طلبان ورایزنی هایی که با  دوستان مورد وثوق  سیاسی داشتم تصمیم براین شد که تا پایان فعالیت مجمع اصلاح طلبان بویراحمد ودنا در کنار دوستان اصلاح طلب  در مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد ودنا بمانم.
,
 
,
وی گفت: اینک که مجمع اصلاح طلبان کاندیدای مورد نظر خودر از میان چهار گزینه اصلاح طلب” زینب هاشمی، غلام محمد زارعی ، جناب محمد پور و آقای محمد بهرامی” با اجماع اکثریت حاضر  بر گزیده اندو ضمن احترام وافر به همه اعضای فهیم حزب مردمسالاری استان کهگیلویه وبویراحمد ، جناب آقای دکتر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری ایران اسلامی وضمن تشکر از همه اعضای خوب ، وفادار وعزیزم در حزب مردمسالاری شاخه بویراحمد که متاسفانه بدلیل سرعت فرآیندهای سیاسی و انتخاباتی” فرصت برگزاری حتی یک جلسه را با  آنها نداشتیم”  از کلیه مسوولیت های خود درحزب مردمسالاری استعفا می نمایم.
,
 
,
 
,
***
, ***,

عضو حزب مردم سالاری به دلیل انتخاب بهرامی به عنوان گزینه اصلاح طلبان از عضویت خود انصراف داد.

,

فریبا رحمانپور عضو حزب مردم سالاری شهرستان بویراحمد در اعتراض به تصمیم  حزب مردمسالاری استان کهگیلویه وبویراحمد در انتخاب ومعرفی کاندیدا برای حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا بدون اطلاع ومشورت اعضای حزب در شهرستان بویراحمد از عضویت این حزب استعفا داد.
رحمانپور گفت دفتر استانی حزب عملا برای اعضای شهرستانی جایگاهی قائل نیست لذا دلیلی برای ادمه همکاری وعضویت در این حزب را احساس نمیکنم.

, فریبا رحمانپور عضو حزب مردم سالاری شهرستان بویراحمد, فریبا رحمانپور عضو حزب مردم سالاری شهرستان بویراحمد,
,

***

,

خلیل پاراد از مدیران سید باقر موسوی و از اصلاح طلبان شناخته شده بویراحمد و دنا: متاسفانه در روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۱۱/۹۴ آنچه بعنوان گزینه نهایی تحت عنوان مجمع اصلاحات معرفی شد شایسته جریان اصلاح طلب نبود.

, خلیل پاراد از مدیران سید باقر موسوی و از اصلاح طلبان شناخته شده بویراحمد و دنا, خلیل پاراد از مدیران سید باقر موسوی و از اصلاح طلبان شناخته شده بویراحمد و دنا,

گزینه ای که به عنوان خروجی انتخاب کردند بعنوان نظر بزرگان اصلاحات در شهرستان های بویراحمد و دنا نمی باشدو با توجه با اتفاقاتی که رخ داد و عکس العمل اکثریت قاطع اصلاح طلبان نظر جامعه و بزرگان اصلاح طلب اصیل، فارغ از گزینه معرفی شده از سوی مجمع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه