اخبار داغ

در دانشگاه های بوشهر چه می گذرد؛

فتنه گری که درس انقلاب اسلامی می دهد

فتنه گری که درس انقلاب اسلامی می دهد
در میان خشونت طلبان بازداشت شده، مدعیان روشنفکری هم بودند که همسو با BBC و VOA، در بوشهر عمل می کردند، از جمله مدرسی که اخیرا در یکی از موسسات غیر انتفاعی آموزش عالی در بوشهر، درس انقلاب اسلامی می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ،پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که نصاب 40میلیونی به ثبت رسید، کاندیداهای رقیب که حائز اکثریت آرا نشده بودند، دست به شورش زدند و از هواداران خود خواستند در تمام کشور به خیابان ها بریزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

بوشهر نیز برای چند روزی دستخوش اغتشاش و ناآرامی شد و بعضی ها به تبعیت از این حرکت خلاف قانون، به تحرکات خیابانی دست زدند.

,

در این میان، آن جمع محدود و معدود که نتیجه انتخابات را برنتابیدندو فتنه گرانه و با منطق پریشان و استدلال نا معقول، خواستار ابطال آرا مردم که "حق الناس" است، بودند، دستگیر و بازداشت شدند.

,

در میان خشونت طلبان بازداشت شده، البته مدعیان روشنفکری هم بودند که با دیدگاه بیگانه و غربی، افراط گونه به مبانی جمهوری اسلامی تعرض می کردند و همسو با bbc و voa ، در بوشهر عمل می کردند، از جمله مدرسی که اخیرا در یکی از موسسات غیر انتفاعی آموزش عالی در بوشهر، درس انقلاب اسلامی می دهد.

,

این فتنه گر که سابقه چندین بازداشت در فتنه 88 را دارد، با اجازه کدام نهاد نظارتی و آموزشی شروع به تدریس انقلاب اسلامی نموده است؟

,

از دانشگاه محترم انتظار می رود بدون جناح بازی و بازی های سیاسی اقدام به جذب استاد و مدرس کند و با معیار اعتقاد به انقلاب اسلامی دست به گزینش بزند.

,

/انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه