اخبار داغ

کوچک‌ترین حرکت مشکوک رصد می‌شود

کوچک‌ترین حرکت مشکوک رصد می‌شود
وزیر اطلاعات با اشاره به امنیت بالای حاکم در جمهوری اسلامی ایران گفت: کوچک ترین حرکت مشکوک از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) رصد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی شامگاه شنبه در جمع مردم مومن و انقلابی شهرستان قدس با اشاره به آماده شدن ملت ایران برای انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: ملت ایران ثابت کرده اند که همواره محکم تر و استوارتر در صحنه حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وزیر اطلاعات افزود: به زودی شاهد خلق حماسه دیگری از ملت ایران خواهیم بود و مردم برای حضور در این حماسه آماده می شوند.

,

وی ادامه داد: باید زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده و همه در تلاش هستند تا سخن مقام معظم رهبری در عمل اجرایی شود.

,

علوی با اشاره به خلق حماسه ای دیگر در هفتم اسفندماه از سوی ملت ایران گفت: در انتخابات هفتم اسفندماه، ملت ایران بار دیگر حماسه ای بزرگ رقم خواهند زد.

,

وزیر اطلاعات با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه یادآور شد: حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات می تواند پیام های مهمی مخابره کند.

,

وی با تأکید بر این نکته که شرکت مردم در انتخابات، باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد، عنوان کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات، توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

,

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امنیت بالای حاکم در جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امروز با عنایت الهی و تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) هرگونه حرکت مشکوک رصد می شود.

,

وی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه یادآور شد: اگر امنیت کشورهای منطقه کاهش پیدا کرده، اما امروز جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه