اخبار داغ

گزارش ویژه از فهرست نهایی دو جریان مطرح؛

اصلاح طلبان ولیعصر بر منصور چیره آمد/تائید تهران برای اصلاح طلبان الزامی است/مرد خندان تبریز به اصولگرایان پیوست/فهرست اصولگرایان در شهرستان ها تکمیل شد؛ اصلاح طلبان همچنان در تکاپو

اصلاح طلبان ولیعصر بر منصور چیره آمد/تائید تهران برای اصلاح طلبان الزامی است/مرد خندان تبریز به اصولگرایان پیوست/فهرست اصولگرایان در شهرستان ها تکمیل شد؛ اصلاح طلبان همچنان در تکاپو
با بررسی لیست اصلاح طلبان و ورود چهره هایی که خود را هم اصولگرا می نامیدند هم اصلاح طلب، معین می شود که اصلاح طلبان ولیعصر بر اصلاح طلبان منصور چیره آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون ، پس از کش و قوس های فراوان و بررسی های متعدد، در نهایت فهرست دو جریان غالب در تبریز مشخص و تکمیل گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

بر این اساس شواری هماهنگی اصلاح طلبان تبریز طی جلسه ای افرادی چون مسعود پزشکیان ، علی اصغر الموسوی ، حجت الاسلام و المسلمین عباس عباس زاده ، محمدرضا اسلامی ، شهاب الدین بی مقدار و زهرا ساعی را به عنوان فهرست اصلاح طلبان تبریز معرفی کردند.

,

این درحالی است که لیست باید به تائید شواری مشورتی اصلاح طلبان کشور نیز برسد. اما با بررسی لیست مذکور و ورود چهره هایی که خود را هم اصولگرا می نامیدند هم اصلاح طلب، معین می شود که اصلاح طلبان ولیعصر بر اصلاح طلبان منصور چیره آمدند.

,

زیتون در گزارشی اختلاف داخلی اصلاح طلبان و ماجرای ولیعصر و منصور  را عنوان کرده بود که می توانید در اینجا مطالعه کنید. براین اساس چهره هایی همچون نیکو خصلت نیز از گرد اصلاح طلبان تبریز بدور ماندند. گفتنی است لیست جریان مذکور در شهرستان ها با مشکل مواجه شده و احتمال آنکه در شهرستانی، اصلاح طلبان نامزد معرفی نکنند بسیار است.

,  اینجا,

این در حالی است که همزمان با جلسات متعدد اصلاح طلبان، شورای اصولگرایان هم طی جلسه ای لیست تبریز و شهرستان ها را تکمیل کردند.

,

بر این اساس پس از بررسی های متعدد، در نهایت لطیف لطیفی به عنوان نفر ششم اصولگرایان تبریز معرفی شد. لذا لیست اصولگرایان تبریز با محمد حسین فرهنگی، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، محمد اسماعیل سعیدی، احمد علیرضا بیگی،معصومه راشد و لطیف لطیفی بسته شد.

,

بدین ترتیب اشخاصی همچون علی آجودان زاده، علیرضا نوین، حجت الاسلام حسین نوبری، روح اله جهانگیری و چند تن از افراد دیگر در صورت عدم انصراف به نفع فهرست اصولگرایان، با عنوان اصولگرایان مستقل خود را معرفی خواهند کرد. 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه