اخبار داغ

افتتاحیه مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان در جزیره قشم + تصاویر

افتتاحیه مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان در جزیره قشم + تصاویر
دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان دقایقی پیش به میزبانی منطقه آزاد در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم آغاز شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین یاریار، مدیر باشگاه فوتبال هنرمندان در گفتگو با قشم آزاد با بیان این مطلب افزود : طراحی از سوی ایران برای فدراسیون جهانی هنرمندان جهان  با هدف دستیابی به برگزاری مسابقات المپیک هنرمندان آماده شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قشم آزاد,

 

,

وی بیان کرد : این مسابقات در دو گروه ۶ تایی به مدت ۸ روز با حضور بازیکنانی از کشورهای آلمان، برزیل، سوئد، رومانی، ژاپن، لهستان، مجارستان، آذربایجان، یونان، ترکیه، قزاقستان و ایران به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم در ورزشگاه تختی این جزیره برگزار می شود .

,

 

,

مدیر باشگاه فوتبال هنرمندان به نفرات اعزامی تیم ملی در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود :تیم هنرمندان با نفراتی همچون پژمان جمشیدی، محسن تابنده، محمد نوازی، مهدی شیری، ابراهیم میرزاپور، امین علی دانایی، حسین سلیمانی، خشایار راد، اصغر همت، علی لهراسبی، رضا یزدانی، علی عبدالملکی، فرشید فهیم، مرتضی کاظمی، حسام یاریار، سعید بیگی، سیدجواد هاشمی و مهدی صالح پور در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه