اخبار داغ

زیبایی های واقعی یک بازیگر زن + تصاویر

زیبایی های واقعی یک بازیگر زن + تصاویر
گرچه همه این‌ها در سابقه او می‌ماند اما عظمت «شیار 143» آن‌قدر هست که سایه سنگین و البته پرافتخاری را بر همه کارنامه زارعی بیاندازد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا پایگاه تحلیلی- خبری شیـــرازه نوشت: «یکی دو نفر مصطفی زمانی را هل دادند جلو و گفتند آقا این هم یوزارسیف. رهبر لبخندی زدند و گفتند: شما آقاجان اولین تجربه تصویری‌تان با حضرت یوسف بود، خودتان را حفظ کنید و همیشه مثل حضرت یوسف بمانید. زمانی هم، ساکت و آرام چشمی گفت و با فشار جمعیت عقب رانده شد»؛ این‌ها بخشی از حاشیه‌های دیدار عوامل سریال «یوسف پیامبر» با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اوایل دی‌ماه 1388 است. یوزارسیف یا همان مصطفی زمانی بعدها هم یک مصاحبه کرد و گفت که دلش نمی‌خواهد آن پیرزن روستایی که او را به عنوان یوزارسیف می‌شناسد، فیلمی از او ببیند که جا بخورد. با این‌همه اما، کارنامه زمانی شاید چندان نسبتی با آن توصیه رهبری و این مصاحبه خودش نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, شیـــرازه, حاشیه‌های دیدار عوامل سریال «یوسف پیامبر» با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی, ز,

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/8454/C/khamenei-880909-2-009.jpg

, http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/8454/C/khamenei-880909-2-009.jpg,

اما تلویزیون و سینمای ایران طی سال‌های اخیر از این دست بازیگران کم نداشته است. سریال به یادماندنی ستایش هم اینگونه بود. اگرچه این سریال آن‌قدر برای مردم ایران جذاب بود که تا همین چند مدت قبل، «ستایش»، جزو سه اسم پرکابرد از سوی خانواده‌های ایرانی برای نام‌گذاری فرزندان دختر خود باشد، اما دیدن تصاویر خاص(!) از بازیگران این فیلم کمتر تناسبی با نقشی که مردم را علاقمند به خود کرده بود داشت.

, ،,


, ,
,
, ,

فیلم سینمایی «مریم مقدس» کار ماندگاری بود که توانست در زمان پخش مخاطب خوبی را در داخل و خارج از کشور به خود جلب کند، اما آنچه پس از آن از بازیگران این نقش های مقدس دیده شد هرگز نتوانست «تقدس» و «حیا» و «نجابتِ» «مریم» را در ذهن تداعی کند.

, «,


, ,
,
, ,

مریلا زارعی اما نه مانند مصطفی زمانی است و نه مانند نرگس محمدی و نه حتی مانند شبنم قلی‌خانی. البته قطعا او هیچ‌گاه الگوی حجاب برتر هم نبوده است، اما نگاهی به تصاویر منتشر شده از او نشان می‌دهد که او نسبت به پوشش خود، مقیدتر از برخی بازیگران زن به‌خصوص آن‌هایی که به قول جمشید مشایخی دوست دارند «عروسک سینما» باشند، است.

, ،,

این روزها مریلا زارعی با فیلم «شیار 143» و البته «چ» شناخته می‌شود. حضور او در همایش‌ها و نشست‌های مختلف طی روزهای گذشته به خوبی نشان می‌دهد که او هم‌چون شبی که با لباسی پوشیده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد، به این‌گونه لباس و پوشش اعتقاد دارد، البته اعتقادی از جنس «احساس امنیت». «آنا ثانی» طراح لباس همیشگی مریلا زارعی این احساس را توضیح داده است: «مریلا خیلی گرایشی به تجملات خاصی ندارند، در لباس‌های مشکی ساده بلند و لباسهای پوشیده و خیلی بلند احساس امنیت می‌کنند. این‌ها را برای من تعریف کردند و می‌گفتند "آنا" بلند بودن و پوشیده بودن یک لباس برایم خیلی لذت‌بخش است و احساس خوبی به من می‌دهد».

,

مریلا زارعی حالا در سینمای ایران، نه با فیلم «خروس جنگی» و بازی‌اش با رضا عطاران شناخته می‌شود و نه با فیلم «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی. اگرچه همه این‌ها در سابقه او می‌ماند اما عظمت «شیار 143» آن‌قدر هست که سایه سنگین و البته پرافتخاری را بر همه کارنامه زارعی بیاندازد. او حالا در سینمای ایران با «الفت» شناخته می‌شود که یک مادر شهید است؛ سیمرغ او حالا همه را به یاد اشک‌های مادران شهدا می‌اندازد همان‌طور که خودش گفت که سیمرغ برایش اشک مادری است که سال‌ها درانتظار حتی یک بند انگشت فرزندش است؛ او حالا با نقش «هانا» در «چ» که یک زن کرد است، شناخته می‌شود. همه این‌ها برای او الزام آور است که اگرچه باید خودش باشد و در جامعه، رفتار مصنوعی نداشته باشد اما حرمت نگه‌دارد و به مسیری نرود که «عروسک‌های سینما» رفتند. به نظر و طبق آنچه تا کنون از او دیده شده، او می‌تواند. انشاء‌الله.

, 1, ؛,

 
, ,
,

 
, ,
,




, ,
,
, ,
,
,

, ,
مطالب مرتبط
,
, , مریلا زارعی خادم افتخاری حرم حضرت معصومه شد+تصاویر, , آقای روحانی جریان فرهنگی مردان بزرگ می‌طلبد نه کسانی که ..., , نامه مادران شهدا به مریلا زارعی, , بدون «آرایش غلیظ» و «شوخی‌های جنسی» هم می‌توان اول شد!, , «رستاخیز»٬ «چ» و «شیار 143» جوایز را درو کردند, , دیروز اشک‌های مریلا زارعی تمامی نداشت/ دفاع تمام قد حاتمی‌کیا از «شیار 143», , واکنش بازیگر زن به پوشش جنجالی‌اش, , این بازیگر زن نماز اول وقت می‌خواند+عکس, , گلشیفته فراهانی این بار رقاصه شد!, , نگاهی به رفتار فاشیستی یک خانم بازیگر, , فحاشی بالاترین به یک بازیگر زن , , اعتیاد بلای جان بازیگر زن ایرانی+عکس, , همجنس‌گرایی در شبکه من و تو, , فاطمه معتمد آریا هم خودش را ارزان فروخت+عکس, , ابتذال و وادادگی در سینمای ایران به چه قیمت, , گلشیفته فراهانی؛ از صعود تا سقوط +عکس, , معرفی بازیگر کشف‌حجاب کرده برای نقش همسر شهید!, , شکایت عجیب بازیگر زن از یک سایت, , کشف حجاب مینا لاکانی درصدای‌آمریکا+عکس, , ویشکا آسایش: اینکه پشت صحنه فیلم همه زود با هم صمیمی می شوند برایم قابل قبول نیست, , عکس/ سوپر استار های مست!!! , , رسوایی پسرقذافی و یک هنرپیشه +عکس, , کار عجیب مهناز افشار در مراسم اختتامیه, , یهودیان هالیوود را در کنترل خود دارند,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه