اخبار داغ

پرستاری که دلسوزی را بدون هیچ چشم داشتی معنا کرد+تصاویر

پرستاری که دلسوزی را بدون هیچ چشم داشتی معنا کرد+تصاویر
امروز روز پرستار است و به همین بهانه تبریک می گویم به شیر زن گمیشانی که به تنهایی و بدون هیچ چشم داشتی سالهاست از عزیزان معلول و سالخورده خانواده نگهداری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ساحل گمیشان امروز تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار است امروز را به همه پرستاران خصوصا پرستاران گمنام تبریک می گوییم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ساحل گمیشان ,

عزیزانی که شیفت عصر و شب برایشان مفهومی ندارد ، خستگی بی معنا ترین واژه زندگیشان است آنقدر خالصانه و بی ریا کار می کنند که برای بسیاری از اطرافیانشان ممکن است عادی شده باشد عادی و حیاتی مثل هوایی که نفس می کشیم و هرلحظه به آن نیازمندیم ولی تا زمانی که آن را از دست ندهیم اصلا وجودش را حس نمی کنیم .

,

mal3

, mal3,

ماهره ترکی شیرزن روستای چارقلی گمیشان به تنهایی از دو برادر معلول و پدر بزرگ 90 ساله و مادر پیرش سالهاست که پرستاری می کند البته چند ماهی است که پدر بزرگ به رحمت خدا رفته ،

,

جالب است بدانید که حتی شرط ازدواج این خواهر ایثارگر برای ازدواج نگهداری از عزیزانش بود که می دانست به غیر او پرستاری ندارند و امروز که بیش از 10 سال از ازدواجش می گذرد مثل خیلی از پرستاران صبح از خانه بیرون می زند و نه به بیمارستان که به خانه پدری برمی گردد تا از خواهر و برادر خود نگهداری کند و تا تاریکی شب آنجا می ماند و دوباره روز از نو...

,

نمونه ماهره ترکی در ترکمن صحرا زیاد است ، ایرانی ها همه انسانهای با عاطفه و مهربانی هستند ولی در ترکمن صحرا چیزی به غیر از عاطفه هم حکم فرماست یک فرهنگ قوی و غنی که نگهداری از سالمندان و معلولین خانواده را نه یک لطف که وظیفه خود می دانند و این برایشان ننگ و سخت است که سالمندی را به خانه سالمندان و یا معلولی را به بهزیستی بسپارند.

,

تصویر خواهر و برادر بزرگتر ماهره بانوی  بی نظیر ترکمن که از وقتی خودش را شناخت همدم ، کمک کار و پرستار آنان بود.

,

mal1

, mal1,

mal9

, mal9,

اگر روزی معلول ترکمنی را در بهزیستی یا خانه سالمندان یافتی مطمئن باش حتما کارد زمانه بر استخوان رسیده و هیچ چاره ای نبوده است .

,

بوسه می زنیم بر دستان پرستاران گمنام عزیزترین و بهترین پرستاران دنیا همسران جانبازان 8 سال دفاع مقدس که با افتخار سالهاست به دیده منت از یادگاران دفاع مقدس نگهداری می کنند و زینب وار سختی ها را به جان می خرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه