اخبار داغ

عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی:

ضرورت توانمند سازی تشکل های تعاونی برای خروج از مشکلات کشاورزی

ضرورت توانمند سازی تشکل های تعاونی برای خروج از مشکلات کشاورزی
عضوهیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی بر نقش سازنده تشکل های توانمند و فعال در شبکه تعاون روستایی در توسعه کشاورزی پایدار و رونق تولیدات داخلی تاکید کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیارم حاجی آباد، محمدرضا محمدزاده،عضو هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در نشست مشترکی که با مدیر و روسای ستادی وادارات تعاون روستایی هرمزگان گفت:مشکل بخش کشاورزی عدم ساماندهی تشکل های تولیدی تعاونی مرتبط با بخش کشاورزی است که باید تقویت و حمایت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم حاجی آباد,

محمدزاده تصریح کرد: باید مجموعه های 10 هزار هکتاری مزارع کشاورزی تحت پوشش این تشکل های تولیدی تعاون روستایی قرار گرفته و کلیه ادوات و نهادهای کشاورزی کود، بذر و سم و همچنین بازاریابی و بازار رسانی از طریق همین تشکل ها انجام پذیرد.

,

عضو هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی با بیان ما دراینجا به نقش و اهمیت تعاونی ها پی میبریم، افزود: البته ما اگر بخواهیم در عرصه های مختلف بازرگانی و بازاریابی حضور داشته باشیم باید از طریق ساختاری به غیر از ساختار دولتی جلو برویم.

,

وی با تاکید به افزایش خدمات کیفی شرکت ها خاطرنشان کرد: ما نباید به دنبال افزایش تعداد شرکت ها باشیم بلکه باید با برنامه ریزی و ساماندهی و هدفگذاری کیفیت کار شرکت هایی که میتوانند در بازار فعلی دوام داشته باشند بالا ببریم.

,

محمدزاده خواستار انتخاب هیئت مدیره و مدیرعاملی توانمند و امانتدار برای شرکت ها شد و افزود: پیگیری و برنامه ریزی مهمترین عمل برای موفقیت و انجام کار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه