اخبار داغ

دانش آموز هفت ساله در غیاب مسئولان آموزش و پرورش نهاوند در خاک آرام گرفت+ گزارش تصویری

دانش آموز هفت ساله در غیاب مسئولان آموزش و پرورش نهاوند در خاک آرام گرفت+ گزارش تصویری
مراسم مظلومانه و با شکوه تشییع جنازه دانش آموز هفت ساله نهاوندی که ظهر دیروز بر اثر بی توجهی راننده مینی بوس سرویس مدرسه، جان خود را از دست داده بود، برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، امروز در فضای پر از غم، اشک و ماتم مراسم تشییع جنازه پیکر پاک و معصوم نازنین زهرا کولیوند هفت ساله برگزار شد.
مراسم  مظلومانه و با شکوه تشییع جنازه دانش آموز هفت ساله نهاوندی که ظهر دیروز بر اثر بی توجهی راننده مینی بوس سرویس مدرسه، جان خود را از دست داده بود؛ امروز در حالی برگزار شد که هیچ یک از مسئولان آموزش و پرورش نهاوند در این مراسم شرکت نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,
,

 

,

644326

, 644326,

 

,

پیکر پاک و  کوچک نازنین زهرا در حالی برای آخرین بار وارد منزل پدر و مادرش شد که سکوت مرگبار همراه با غم و غصه فضای منزل و کوچه را فرا گرفته بود و پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ در حال گریه کردن بودند.

,

 

,

644328

, 644328,

 

,

بعد از وداع آخر خانواده، اقوام و آشنایان با پیکر معصوم نازنین زهرا و در حالی که صدای گریه و شیون حاضران در این مراسم لحظه ای قطع نمی شد جنازه نازنین زهرا هفت ساله برای اقامه نماز و خاک سپاری به باغ بهشت نهاوند منتقل شد.

,

 

,

644331

, 644331,

 

,

بعد از اقامه نماز توسط مردم و حاضران در مراسم، جنازه کوچک و پاک نازنین زهرا برای خاک سپاری در دیار همیشگی و ابدی بر روی دستان مردم تا محل خاک سپاری تشییع شد.

,

 

,

644332

, 644332,

 

,

آنچه در این مراسم همه را تحت تاثیر خود قرار داده بود اشک ها و گریه های برادر کوچک نازنین زهرا بود، برادر کوچک نازنین زهرا رو به آسمان فریاد میزد خدایا نگذار آبجی منو خاک کنند، من آبجیم میخام تو را به خدا خاکش نکنید.

,

 

,

644334

, 644334,

 

,

علی کولیوند پدر نازنین زهرا برای آخرین بار با حالتی منقلب و محزون برای وداع آخر با گل پرپرش به سوی قبر کوچک دختر دردانه اش حرکت می کند.

,

 

,

644325

, 644325,

 

,

مادر نازنین زهرا که دیروز صحنه دلخراش و مصیب بار مرگ دختر خود را دیده بود،  هنوز در حالت کما و شوک قرار داشت، مادر نازنین زهرا هنوز باور نمی کرد دختر هفت ساله اش را باید برای همیشه به خاک پسپارد و تنها به منزل برگرد.

,

 

,

644337

, 644337,

 

,

و نازنین زهرا دختر کوچک هفت ساله در حالی که هفت بهار بیشتر از عمر خود را سپری نکرده بود، درفضایی اشک بار و محزون در خاک آرام گرفت و برای همیشه داغ فراموش نشدنی بر دل پدر و مادر و اقوام خود بر جای گذاشت اما باید متاسف بود که چرا هیچ یک از مسئولان آموزش و پرورش نهاوند برای تسلی دل پدر و مادر داغدار نازنین زهرا در این مراسم شرکت نکردند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه