اخبار داغ

جهادگر اقتصاد مقاومتی:

روستا محور اقتصاد مقاومتی است/ پرورش قارچ عرصه سود آور و آسان اقتصاد مقاومتی می باشد

روستا محور اقتصاد مقاومتی است/ پرورش قارچ عرصه سود آور و آسان اقتصاد مقاومتی می باشد
جهادگر عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه در شهر امکان تولید وجود ندارد و روستا محور اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد:پرورش قارچ خوراکی که یکی از عرصه های بسیار سود آور و آسان اقتصاد مقاومتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی پور حیدری حاجی آبادی، فعال عرصه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار  هرمز با اشاره به انگیزه خود از فعالیت در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی گفت: از کودکی همراه پدرم در زمینه کشاورزی و دامداری فعالیت داشتم از این رو با  تبلیغات سازمان بسیج سازندگی هرمزگان در کلاس‌های آموزشی پرورش قارچ  این سازمان شرکت کردم و از بسیج سازندگی تسهیلات دریافت نمودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   هرمز,

 

,

پور حیدری با بیان اینکه پیش از این در شرکت های بیمه و شغل های کوتاه مدت مشغول به کار بودم، اظهار کرد: پیش از آغاز کار پرورش قارچ خوراکی که یکی از عرصه های بسیار سود آور و آسان اقتصاد مقاومتی است دچار سرگردانی شغلی بودم و نمی توانستم از شغل های دیگر به معیشت خودم درآمد کسب کنم اما در حال حاضر به سطحی از درامدزایی رسیده ام که چند نفر در کنارم به اشتغال رسیده اند.

,

 

,

وی افزود: در حال حاضر در فضایی به وسعت 100 متر مربع قارچ پرورش می دهم که در هر دوره یک  تن قارچ تولید می شود و کرد سود حاصل از آن حداقل دو میلیون و 500 تومان است.

,

 

,

این فعال عرصه اقتصادی تصریح کرد: وقتی رهبر انقلاب سخن از جنگ اقتصادی و اهمیت کارآفرینی به میان آوردند، با وجود اینکه نیاز مالی نداشتم با راهنمایی بسیج سازندگی فورا دست به کار تولید و کشاورزی شدم.

,

 

,
 
,

وی با بیان اینکه روستا محور اقتصاد مقاومتی است، تاکید کرد: در شهر امکان تولید وجود ندارد چنانچه اگر قرار باشد اقتصاد مقاومتی در شهر پیاده شود در زمینه صرفه جویی در مصرف انواع انرژی ها تبلورش می شود.

,

 

,

پورحیدری بیان کرد: مدرنیته بسیاری از ما را به وادی غفلت انداخته و باعث شده تا سبک زندگی بومی مان را فراموش کرده ایم و بی کاری گلایه کنیم لذا باید به روستا برگردیم و با فعالیت و جهاد اقتصاد را شکوفا کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه