اخبار داغ

تحقق تمدن اسلامی در گرو رسانه اسلامی است

تحقق تمدن اسلامی در گرو رسانه اسلامی است
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین مهمترین وجه اسلامی بودن یک جامعه را مبتنی بر اسلامی بودن رسانه های آن دانست و گفت: ایجاد رسانه های اسلامی جهت تحقق تمدن اسلامی از نیازهای امروزی جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،  اسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه باشگاه خبرنگاران بسیج آذربایجان غربی، ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: چنانچه بخواهیم الگویی حقیقی از یک خبرنگار اسلامی داشته باشیم، حضرت زینب(س) می تواند سرآمد این الگوگیری باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی در تشریح ویژگی های رسانه ای حضرت زینب(س) گفت: داشتن تقوای الهی از اولین ویژگی های بارز رسانه ای این بانوی بزرگوار اسلام است که باعث نافذ بودن کلام ایشان شد.

,

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ولایت مداری و شجاعت را از دیگر ابعاد اخلاقی حضرت زینب(س) برشمرد و افزود: خبرنگاران بسیجی ضروری است با الگو گیری از این ویژگی ها در راستای ترویج گفتمان ولایت و بیان مشکلات مردم و رفع آنها گام بردارند.

,

احمدی رسالت باشگاه خبرنگاران بسیج را تقویت کادر رسانه ای انقلابی عنوان کرد و گفت: با حرکت در این مسیر و با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چشم انداز روشنی در انتظار این رسانه اسلامی خواهد بود.

,

وی مهمترین وجه اسلامی بودن یک جامعه را مبتنی بر اسلامی بودن رسانه های آن جامعه دانست و تصریح کرد: چرا که رسانه، مهمترین عامل اثرگذار در یک جامعه محسوب می شود.

,

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بنابراین با توجه به ضعف ها و چالش هایی که در این عرصه وجود دارد، ایجاد یک رسانه اسلامی جهت تحقق تمدن اسلامی از نیازهای امروز جامعه است.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه