اخبار داغ

حاشیه دیدار نفت و استقلال

شعار هواداران استقلال علیه فدراسیون پرسپولیسی!

شعار هواداران استقلال علیه فدراسیون پرسپولیسی!
هواداران تیم فوتبال استقلال با سر دادن شعارهایی اعتقاد دارند با وجود ناداوری‌ها و یک (فدراسیون پرسپولیسی) باز هم این تیم قهرمان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار تیم‌های نفت و استقلال در حالی برگزاری می‌شود که حدود 5 هزار تماشاگر طرفدار تیم استقلال در ورزشگاه حضور دارند و تعداد زیادی از هواداران این تیم نیز در صف‌های بلیت‌فروشی قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* طرفداران تیم استقلال قبل از شروع مسابقه اقدام به تشویق تیم محبوب خود پرداخته و در شعارهای خود فدراسیون فوتبال را پرسپولیسی دانسته و اعتقاد دارند علیه استقلال ناداوری صورت می‌گیرد. آنها قبل از شروع این مسابقه بارها و بارها علیه فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس شعار دادند.

,

* روی نیمکت تیم استقلال محمدرضا خرسندنیا، مهدی مؤمنی، وحید طالب‌رو، امید نورافکن، سیدمحسن کریمی، امین حاج‌محمدی و بهنام برزای نشسته‌‌اند.

,

* پروپیچ مهاجم تیم فوتبال استقلال که در فهرست 18 نفره این تیم حضور ندارد امروز به همراه فرشید اسماعیلی در جایگاه ویژه حضور دارد.

,

* اُسیانو کروز و مارکار آقاجانیان از اعضای کادر فنی تیم ملی روی نیمکت حضور دارند.

,

* تعدادی از عکاسان ورزشی با آوردن دوربین شخصی اسپایدرکم قصد دارند از مسابقه امروز به شکل هوایی تصویربرداری کنند و هنگامی که آنها دوربین‌های مخصوص خود را امتحان می‌کردند این مسئله باعث تعجب بازیکنان و تماشاگران شده بود.

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه