اخبار داغ

دوست ندارند تیم ما نتیجه بگیرد!

آقایی: آن موقعیت گل می‌شد صد در صد پرسپولیس را می‌بردیم/ در لحظه درگیری اگر در بازی بودم اخراج می‌شدم!/ هواداران پرسپولیس باید تا آخر فصل محروم شوند

آقایی: آن موقعیت گل می‌شد صد در صد پرسپولیس را می‌بردیم/ در لحظه درگیری اگر در بازی بودم اخراج می‌شدم!/ هواداران پرسپولیس باید تا آخر فصل محروم شوند
هافبک بومی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از هم تیمی خود در قبال حمایتی که از بازیکن تیمش در جریان بازی روز گذشته با پرسپولیس انجام داد، به شدت دفاع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج؛ "سعید آقایی" بازیکن بومی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد بازی با پرسپولیس نظرات جالبی دارد. وی می‌گوید حق هواداران پرسپولیس است که تا آخر فصل محروم شوند و همچنین او از کار حمایتی هم تیمی خود نیز به شدت دفاع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

گفت وگوی ما با این بازیکن را در مورد مسائل مختلف بازی روز گذشته تراکتورسازی و پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

,

آناج: تراکتورسازی در بازی با پرسپولیس در دقایق پایانی حتی شانس پیروزی را داشت اما این شانس را از دست داد، بازی به طور کلی چطور بود؟ 

,

آن موقعیت گل می‌شد صد در صد پیروز بودیم

,

بازی خوب و باکیفیتی بود. من به دلیل اینکه در نیمه اول مصدوم شدم در بین دو نیمه راهی رختکن شدم و نتوانستم نیمه دوم را ببینم اما بعد از اینکه بازی را دیدم حسرت آن موقعیت را خوردم. بلی مطمئنا اگر آن موقعیت ما گل می‌شد صد در صد 3 امتیاز بازی را می‌گرفتیم و به سمت قهرمانی می‌رفتیم اما حتما حکمتی داشت که آن توپ گل نشد.

,

آناج: از آخرین وضعیت خودتان بگویید مصدومیت‌تان که مسئله خاصی نبود؟

,

باید ام آر آی بگیرم تا وضعیت مصدومیتم مشخص شود

,

در آن صحنه که مصدوم شدم با بازیکن خودمان، کاردوسو برخورد کردم و لگنم جابجا شد و همچنین ستون مهره‌هایم ضربه دید. خوشبختانه با تلاش دکتر نوروزی مشکل جابجایی لگنم حل شد. اکنون در تهران هستم و پس از اینکه به تبریز آمدم باید ام آر آی بگیرم تا آخرین وضعیتم مشخص شود.

,

آناج: گویا از داوری این دیدار بازهم راضی نبودید، درست است؟

,

دوست ندارند تیم ما نتیجه بگیرد

,

واقعیتش تمامی تیم‌ها از داوری گلایه دارند اما در این بین تنها تیمی که از داوری متضرر می‌شود فقط و فقط تیم ماست. ما در بازی با پدیده، استقلال خوزستان از این مسئله ضربه خوردیم و در این بازی هم معتقدم داوری کاملا یک طرفه بود. داور در آن صحنه باید بنگر را اخراج می‌کرد و در چند صحنه دیگر نیز خطای واضح را روی بازیکنان ما نگرفت. شاید دوست ندارند تیم ما نتیجه بگیرد و به همین دلیل این کارها را انجام می‌دهند.

,

آناج: در مورد درگیری عشوری و بنگر و اینکه کاپیتان تیم حریف پس از بازی به قولی جای متهم و شاکی را عوض کرده بود، چه نظری دارید؟

,

در لحظه درگیری اگر در بازی بودم اخراج می‌شدم!

,

برای آقای بنگر متاسفام. ما بازیکنان جوان باید از بازیکنان باتجربه چیزهای خوب یاد بگیریم ولی فقط از آنها بی‌احترامی می‌بینیم و به نظرم اصلا خوب نبود. به نظرم سینا از هم تیمی خود حمایت کرد و بهترین کار را انجام داد و عوض اینکه آنها معذرت خواهی می‌کردند دعوا به راه انداختند. من پس از بازی که صحنه را دیدم خدا را شکر کردم که در بازی نبودم چون اگر بودم حتما اخراج می‌شدم!

,

 

,

, ,

 

,

آناج: در جریان درگیری بازیکنان دو تیم هواداران پرسپولیس نارنجک‌هایی را به زمین و طرف نیمکت تیم تراکتورسازی پرتاب کردند و این مسئله در مقابل مسئولان یوفا رخ داد، فکر نمی‌کنید این برای میزبانی تیم‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا مشکل ساز خواهد بود؟

,

هواداران پرسپولیس باید تا آخر فصل محروم شوند

,

قطعا همینطور است و فقط به ضرر ما خواهد بود. به اعتقاد من وقتی هواداران ما با یک سنگ محروم می‌شوند الان هواداران پرسپولیس باید تا آخر فصل محروم شوند. آنها نیمکت ما را زدند و خدایی ناکرده اگر اتفاقی می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ امیدوارم مسئولان زیربط عدالت را رعایت کنند و حداقل در این مسئله تبعیض قائل نشوند.

,

 

,

آناج: در حال حاضر بازی با فولاد را پیش رو دارید این بازی را چطور می‌بینید؟

,

3 امتیاز بازی با فولاد خیلی می‌تواند به ما کمک کند

,

این بازی در خانه است و با توجه به فشردگی بالای جدول مسابقات، 3 امتیاز این بازی خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند. انشالله که 3 امتیاز آن را بگیریم و به رده‌های بالای جدول برسیم.

,

آناج: با تساوی روز گذشته چقدر به قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر امید دارید؟

,

برای قهرمانی و کسب سهمیه خیلی امید دارم

,

ما در جام باشگاه‌های آسیا هم حضور داریم و می‌خواهیم از مرحله گروهی صعود کنیم. خوشبختانه در این جام خوب بوده‌ایم و به هدفمان نیز خواهیم رسید. در لیگ برتر نیز معتقدم ما با اینکه دیروز مساوی کردیم و می‌توانستیم با برد به جمع مدعیان بپیوندیم اما اگر به بازی‌های ما نگاهی بیندازید ما بازی‌های سخت‌مان را برگزار کرده‌ایم و به همین دلیل برای قهرمانی و کسب سهمیه خیلی امید دارم و انشاءلله با کمک خداوند و تلاش کل تیم در آخر فصل جایگاهی را کسب کنیم که هوادارانمان را راضی و خشنود کند.

,

آناج: در بازی روز گذشته بازهم هواداران از تبریز و دیگر شهرها برای حمایت از تیم به آزادی آماده بودند، با آنها چه صحبتی دارید:

,

دست تک تک هوادارانمان را می‌بوسم

,

من از همه آنها تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم. آنها واقعا زحمت کشیدند و نگذاشتند تا ما در آزادی احساس تنهایی کنیم. هواداران یقین بدانند ما نیز تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا با کسب نتایج خوب، پاسخ محبت آنان را بدهیم.

,

انتهای پیام/م

, انتهای پیام/م]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه