اخبار داغ

گزارش دانا از چرخش 180 درجه‌ای روزنامه های زنجیره ای؛

وقتی عزت عزیز می شود+تصاویر

وقتی عزت عزیز می شود+تصاویر
روزنامه‌های زنجیره‌ای امروز بدلیل مخالفت ضرغامی برای حضور منتقدان توافق ژنو در سیما، با چرخشی 180 درجه‌ای به تمجید از وی پرداختند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، چند وقتی بود که هجمه به صدا و سیما یکی از موارد مورد نظر و اولویت‌های در دستور کار دولت و طیف اصلاح‌طلب قرار داشت و دولت سعی داشت بر سر هر موضوعی مقابله با صدا و سیما و تضاد خود با این سازمان را بیشتر نمایان کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این تقابل در بسیاری از موارد به جامعه نیز کشیده شد مثلاً در جریان ارائه گزارش صد روزه مجریانی که به صورت سفارشی همراه با روحانی به برنامه آمدند مورد تأیید صدا و سیما نبوده و جریان مجریان سفارشی تا روزها در رسانه ها مورد بحث قرار گرفته بود.

,

البته پیش تر نیز در جریان سفر هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه و نقد های بسیار تیز وی به عملکرد صدا و سیما باعث شد که این اختلافات شدت گیرد و دولت نشان داد قصد دارد تا به هر نحوی که شده  جریان جامعه را برای تغییراتی در صدا و سیما با خود همراه کند.

,

یک از حاشیه های دیگر که دولت برای صدا و سیما به وجود آورد، انتخاب مجریانی خارج از مجریان دعوت شده از صدا و سیما برای برنامه گفتگوی ویژه رئیس جمهور با مردم بود؛ این بار نیز دولت بدون هماهنگی مجریان دعوت شده از سوی خود را به برنامه آورد و تأخیر چندساعته در این برنامه باعث شد تا حتی این اختلاف نظر بر روی رسانه ملی هم به اطلاع همه بینندگان برسد.

,

در ادامه این جریان با پخش فیلم سرزمین کهن در صدا و سیما، هرچند قسمت های کمی از این سریال پخش شد؛ اما در پی القای توهین به قوم بختیاری در کشور در این فیلم اعتراضات گسترده ای در سراسر کشور صورت گرفت که رسانه های دولتی نیز در اقدامی عجیب با برجسته سازی این موضوع آب را به آسیاب دشمن ریخته و بهره برداری های سیاسی از این موضوع در رسانه های بیگانه و معاند نظام صورت گرفت.

,

هرچند توضیحاتی در خصوص این فیلم ارائه شد و رئیس صدا و سیما با نمایندگان قوم بختیاری به گفتگو پرداخت اما باز هم رسانه های خاص سعی در داغ نگه داشتن تنور این ماجرا داشتند تا بتوانند نقشه های خود را اجرا کنند.

,

آنچه که جالب است رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب و دولتی در چرخشی 180درجه ای از موضع قبلی خود در قبال صدا و سیما به دلیل مخالفت ضرغامی برای حضور منتقدان توافق ژنو در سیما، به تمجید از وی پرداختند.

,

این رسانه ها با برجسته کردن نامه پاسخ ضرغامی به منتقدان توافق‌نامه ژنو با تیتر های تعریف و تمجیدی از این نامه استقبال کردند.

,

 

,

قانون: دست رد ضرغامی به سینه مخالفان دولت و توافق ژنو

, قانون: دست رد ضرغامی به سینه مخالفان دولت و توافق ژنو,

 

,

, ,

 

,

آرمان: نه بزرگ عزت به منتقدان دولت

, آرمان: نه بزرگ عزت به منتقدان دولت,

, ,

 

,

 

,

 

,

اعتماد: نه ضرغامی به منتقدان هسته ای

, اعتماد: نه ضرغامی به منتقدان هسته ای,

, ,

 

,

آفتاب یزد: خط قرمز صداوسیما مانعی برای نقد هسته ای

, آفتاب یزد: خط قرمز صداوسیما مانعی برای نقد هسته ای,

, ,

 

,

ابتکار: پاسخ همدلانه ضرغامی به منتقدان توافق هسته ای

, ابتکار: پاسخ همدلانه ضرغامی به منتقدان توافق هسته ای,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه