اخبار داغ

نماینده مردم زاهدان مطرح کرد:

قوه قضاییه باید موضوع ضرب و شتم کارمند محیط زیست توسط مدیرکل را پیگیری کند/ مجلس هم به ماجرا ورود می کند

قوه قضاییه باید موضوع ضرب و شتم کارمند محیط زیست توسط مدیرکل را پیگیری کند/ مجلس هم به ماجرا ورود می کند
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای گفت:مجلس تخلف مالی این پرونده را بررسی می کند و این موضوع باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصرهامون در خصوص ضرب و شتم و فحاشی ذیحساب محیط زیست استان سیستان و بلوچستان توسط مدیر کل این سازمان اظهار کرد: در این خصوص رفتاری غیر معقول صورت گرفته است که باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
نماینده زاهدان با تاکید بر اینکه بنده این موضوع را تا جای که امکان داشته باشد پیگیری می کنم گفت: این موضوع را از طریق استاندار سیستان و بلوچستان هم پیگیری خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه سازمان های نظارتی و قوه قضاییه باید این موضوع را پیگیری کنند گفت: بنده به عنوان نماینده تلاش می کنم با مسئولین کشوری این موضوع را مطرح و پیگیری کنم.
نماینده زاهدان ادامه داد: آنچه مشهود است در این خصوص تخلفی صورت گرفته است پس هم دادگاه تخلفات اداری و هم سازمان بازرسی کل کشور است می توانند این موضوع را پیگیری کنند.
شهریاری در پایان با بیان اینکه برخورد بسیار زشتی با ذیحساب محیط زیست صورت گرفته است اظهار کرد: مجلس تخلف مالی این پرونده را حتما پیگیری خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ر
,
,
,
,
,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه