اخبار داغ

وبلاگ وزنه سیاسی نوشت؛

وعده های روحانی با کلیدش محقق نشد!

وعده های روحانی با کلیدش محقق نشد!
سال 1394 با همه وعد و وعیدهای حاج حسن روحانی سپری شد و هنوز معلوم نیست که پس از توقف چرخ سانتریفیوژها، چه زمانی چرخ اقتصاد ملت و کشور به چرخش درمی آید، زیرا ایشان گفته بود هم سانتریفیوژه باید بچرخند و هم چرخ اقتصاد مردم!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  وبلاگ "وزنه سیاسی" نوشت: حجة الاسلام حسن روحانی که از سال 92 سکان ریاست جمهوری کشور را بدست گرفته، همه توان کشور را بر رابطه دیپلماسیه خارجی، آنهم مذاکره با شیطان بزرگ قرار داد و حتی برای بهره مندی از عنایات آمریکا، کدخدایی او را گردن نهاد و در مذاکرات هسته ای، امتیازات فراوانی به طرفهای غربی بخصوص آمریکا تقدیم نموده است ولیکن تاکنون ناموفق بوده و دیگر از رأی 50 درصدی به نفع ایشان خبری نیست و حتی در دو نظر سنجی صورت گرفته، وقتی از مردم سئوال شده که اگر جمعه آینده انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود،بین آقایان محمود احمدی نژاد و حسن روحانی به کدام یک رای می دهید؟ 69 درصد مردم گفته اند به احمدی نژاد و 23 درصد گفته اند به حسن روحانی رای می دهیم و 8 درصد هم گفته اند تصمیم نگرفته ایم.



سال 1394 با همه وعده و وعیدهای حاج حسن روحانی سپری شد و هنوز معلوم نیست که پس از توقف چرخ سانتریفیوژها، چه زمانی چرخ اقتصاد ملت و کشور به چرخش درمی آید، زیرا ایشان گفته بود هم سانتریفیوژها باید بچرخند و هم چرخ اقتصاد مردم! اما نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب می دانستند که جریان لیبرال غربی-آمریکائی، هیچگاه به کشور خدمت نکرده و لذا انتظاری هم از دولت لیبرال جناب روحانی ندارند و خدا را شاکریم که با ایستادگی و روشنگری رهبر معظم انقلاب، جریان مرموز اعتدالیون نتوانسته اند همه اهداف کدخدا(آمریکا) را در کشور محقق نمایند!

هر چقدر که از اجراء برجام می گذرد، ابعاد خطرناک آن بیشتر هویدا می شود؛ اولاً آمریکا به تعهدات خود عمل ننموده و دست ایران هم برای بازگشت به وضعیت قبل از برجام خالی است. ثانیاً پس از آزمایش موشکی ایران، مسئولین ایرانی، آمریکائی و کشورهای دیگر، اعلام نمودند که این آزمایش، نقض کننده برجام نیست! و در مقابل کنگره آمریکا هم طرح تحریم‌های جدید علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شرکت هواپیمایی ماهان را  در دستور کار قرار داده و می گویند؛ تحریم های جدید نقض برجام نمی باشد؟! عجب! چقدر دولت لیبرال ایران با دولت لیبرال آمریکا هماهنگ هستند؟ چرا دو طرف مذاکره کننده اینقدر روی برجام حساس هستند تا به آن خدشه ای وارد نشود؟! آیا برجام کلید ورود نفوذ به ایران و تغییر محاسبات مسئولین ایرانی برای عبور از اسلام ناب محمدی(ص) به سوی اسلام لیبرال و سکولار آمریکائی است؟!



از ظواهر امر چنین پیدا است که برجام یک اقدام داوطلبانه و یک طرفه از سوی ایران است و هر تحریم جدیدی هم علیه کشورمان تصویب شود، مسئولین لیبرال دولت اعتدال جرأت برگشت به وضعیت قبل از برجام را نخواهند داشت، زیرا دیگر قلب رأکتور اراک با بتن پر شده و قابل استفاده نیست، زیرساختهای سانتریفیوژها از بین رفته و امکان نصب آنها به سهولت وجود ندارد و اورانیم 20 درصد اکسید شده و ...!


پس باید گفت؛ که وعده های جناب روحانی همگی کذب بوده است، زیرا پس از برجام برای همگان اثبات شد که قصد دولت اعتدال از انهدام تأسیسات هسته ای صرفاً انتخاباتی بوده و عجله فراوان جناب روحانی به اجرائی نمودن برجام، قبل از انجام تعهدات طرف مقابل این موضوع را به اثبات می رساند و لذا همانگونه که دولت مردان اعتدال گفتند؛ نباید مردم انتظار معجزه از برجام داشته باشند!


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وزنه سیاسی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه