اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی رشتخوار خبر داد؛

دستگیری سارقین منازل در رشتخوار

دستگیری سارقین منازل در رشتخوار
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار از دستگیری تعدادی سارق منزل در ایام آغازین سال در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابوالحسن وفایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار در رابطه با دستگیری سارقین منازل به خبرنگار، چهل ماه نیوز گفت: در طی چند روز اخیر و سکونت کوچ نشینان در اطراف برخی از روستاهای شهرستان، تعداد چند نفر از آنها که اقدام به سرقت از منازل می کردند، توسط نیروی انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

وی در ادامه افزود: این سارقین با نقشه قبلی و کمین و شناسایی منازلی که قصد مسافرت یا ترک منزل خود را داشتند اقدام به سرقت می کردند.

,

وی همچنین در ادامه یاداور شد: سارقین که در چنگال قانون گرفتار شده بودند، به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار با در خواست از مردم و با توجه به قرار گرفتن در ایام تعطیلات نورزی افزود: با وجود قرار گرفتن در ایام تعطیلات نوروزی و مسافرت های که در این ایام صورت می پذیرد، از تمام کسانی که قصد مسافرت یا ترک منزل خود را دارند تقاضا داریم تا اقدامات امنیتی را در خصوص منازل خود به صورت کامل انجام دهند، تا از هر گونه سرقت یا حادثه احتمالی جلوگیری شود.

,

وی همچنین سپردن منازل به افراد مورد اعتماد را در امنیت منازل بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: امنیت منازل و نرده دار کردن پنجره ها بدون حفاظ منازل، میتواند از دستیابی راحت سارقین به منازل جلوگیری کند.

,

سرهنگ وفایی در پایان ضمن آرزوی سال خوب برای مردم تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک در این ایام از مردم درخواست داریم تا مراتب را سریعا به نیروی انتظامی شهرستان اعلام نمایند.

,

انتای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه