اخبار داغ

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان‌جنوبی خبرداد

پرداخت 4 هزار و 989 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در سال 94/ بخشودگی بیش از 9 میلیارد ریال از جرائم تأخیر کشاورزان در سال 94

پرداخت 4 هزار و 989 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در سال 94/ بخشودگی بیش از 9 میلیارد ریال از جرائم تأخیر کشاورزان در سال 94
مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: طی سال 1394 بانک کشاورزی خراسان‌جنوبی 37 هزار و 142 فقره تسهیلات به مبلغ 4 هزار و 989 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نجفی مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان‌جنوبی در گفتگو با خاورستان، گفت: طی سال 1394 بانک کشاورزی خراسان‌جنوبی 37 هزار و 142 فقره تسهیلات به مبلغ 4 هزار و 989 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: مانده تسهیلات بانک کشاورزی به مقطع پایانی اسفندماه 1394 نزد کشاورزان خراسان‌جنوبی مبلغ 7 هزار و 957 میلیارد ریال است.
,
 
,
مدیرعامل بانک کشاورزی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از عوارض ناشی از خشکسالی، کاهش درآمد کشاورزان و عدم توانایی بازپرداخت تسهیلات دریافتی از بانک کشاورزی بوده است که طی چند سال اخیر با استهمال، تمدید و تقسیط بدهی کشاورزان و بخشودگی جرائم وجه التزام (دیرکرد) خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی مساعدت گردیده و به منظور حفظ توان تولید علاوه بر استهمال، تمدید و تقسیط تسهیلات قبلی با پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش جدید نیز مساعدت گردیده است.
,
 
,
نجفی اضافه کرد: بیمه محصولات کشاورزی نیز یکی از راه‌های مقابله با عوارض خشکسالی بوده است که در سال زراعی 94-1393 تعداد 37 هزار و 127 نفر از کشاورزان تحت پوشش بیمه بانک کشاورزی قرار گرفته‌اند و در همین ارتباط مبلغ 141 میلیارد ریال غرامت به خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی پرداخت شده است.
,
 
,
وی در پاسخ به این سؤال که آیا کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی در استان امکان‌پذیر است و برای این موضوع نیازمند چه اقداماتی هستیم، تصریح کرد: نرخ سود تسهیلات در زیربخش‌های مختلف تولیدی و خدماتی توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین می‌گردد که می‌بایست موضوع از طریق بانک مرکزی و مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.
,
 
,
مدیرعامل بانک کشاورزی خراسان‌جنوبی در خصوص معوقات کشاورزان به بانک کشاورزی گفت: به تاریخ پایان اسفندماه 1394، میزان معوقات بانک کشاورزی خراسان‌جنوبی 240 میلیارد ریال در بخش کشاورزی بوده است.
,
 
,
نجفی افزود: در سال 1394، تعداد 10 هزار و 320 فقره از تسهیلات کشاورزان به مبلغ 1 هزار و 270 میلیارد ریال استهمال، تمدید و تقسیط شده است و در این خصوص مبلغ 9 میلیارد و 484 میلیون ریال از جرائم تأخیر تادیه (دیرکرد) بدهی کشاورزان و خسارت‌دیدگاه بخش کشاورزی مورد بخشودگی قرار گرفته است.
,
 
,
انتهای پیام/4
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه