اخبار داغ

عکس هایی از محل سکونت ستاره‌های NBA در المپیک ۲۰۱۶ ریو

عکس هایی از محل سکونت ستاره‌های NBA در المپیک ۲۰۱۶ ریو
بازیکنان تیم‌های ملی بسکتبال زنان و مردان آمریکا در جریان المپیک ۲۰۱۶ ریو در یک کشتی تفریحی به سر خواهند برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بازیکنان تیم‌های ملی بسکتبال زنان و مردان آمریکا در المپیک 2016 ریو به جای اقامت در یکی از هتل‌های شهر ریودوژانیرو برزیل در یک کشتی تفریحی به سر خواهند برد. یک کشتی دیگر نیز برای اقامت سایر خانواده المپیک آمریکا در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این کشتی 16800 تنی تفریحی، «سیلور کلود» نام دارد که یکی از 10 «کروز» بزرگ دنیاست و می‌تواند با کمک 222 خدمه خود، 296 مسافر را در خود جای دهد. 90 درصد این کشتی برای المپیکی‌های آمریکا رزرو شده است و بقیه در اختیار توریست‌هاست. تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک 2004 آتن هم برای اقامت، کشتی تفریحی «کویین مری 2» را انتخاب کرده بود ودر نهایت به دهکده مسابقات نیامد. حرفه‌ای‌ها در در این المپیک با شکست مقابل آرژانتین به فینال نرسیدند و سوم شدند.

,

جری کولانجلو، رئیس فدراسیون بسکتبال آمریکا گفت: به دلیل مسائل امنیتی و اینکه خدمات بهتری به ستاره‌های تیم ملی بسکتبال ارائه شود، تصمیم گرفتیم در جریان المپیک در یک کشتی تفریحی اقامت کنیم. هزینه زیادی برای حضور این ستاره‌ها در المپیک شده و ما هر چه صلاح بدانیم برای حفاظت از آنها انجام خواهیم داد.

,

این کشتی در سال 2008 به خلیج فارس هم آمده است. هزینه یک تور تفریحی 7 روزه با این کشتی از بندر نیس (فرانسه) به بارسلونا (اسپانیا) برای هر نفر 2950 دلار است.

,

تصاویری از این کروز را در زیر می‌بینید:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

تیم ملی بسکتبال آمریکا به دنبال سومین مدال طلای متوالی المپیک است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه