اخبار داغ

آیت الله ری شهری:

مصلی بزرگ باقرشهر در بلاتکلیفی به سر می برد/ 9 سال از شروع پروژه می گذرد/ثواب زیارت حضرت عبد العظیم (ع) به اندازه زیارت امام حسین(ع) می باشد

مصلی بزرگ باقرشهر در بلاتکلیفی به سر می برد/ 9 سال از شروع پروژه می گذرد/ثواب زیارت حضرت عبد العظیم (ع) به اندازه زیارت امام حسین(ع) می باشد
آیت الله ری شهری نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری با اظهار نارضایتی بسیار از مسئولان شهرستان ری و باقرشهر در تکمیل پروژه مصلی بزرگ باقرشهر، گفت: بیش از 9 سال از شروع ساخت این مکان متبرک فرهنگی می گذرد اما متاسفانه کم توجهی مسئولان باعث عدم پیشرفت مناسب این پروژه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باقرشهرنیوز آیت الله ری شهری نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری با اظهار نارضایتی بسیار از مسئولان شهرستان ری و باقرشهر در تکمیل پروژه مصلی بزرگ باقرشهر، گفت: بیش از 9 سال از شروع ساخت این مکان متبرک فرهنگی می گذرد اما متاسفانه کم توجهی مسئولان باعث عدم پیشرفت مناسب این پروژه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز , باقرشهرنیوز,

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که به مناسبت فرارسیدن ماه رجب و اعیاد این ماه در جمع مردم باقرشهر حاضر شده بود، از نماز جمعه به عنوان یکی از برنامه های بسیار مهم و سرنوشت ساز در خودسازی و سازندگی جامعه اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: در روایات متعددی از اهمیت این فریضه الهی سخن گفته شده و شرکت نکردن عمدی در نماز جمعه نشانه نفاق عنوان شده است.

,

وی افزود: بی اعتنایی به نماز جمعه موجب خشم پروردگار و در طولانی مدت باعث می شود تا دیده بصیرت این افراد نابینا شود.

,

ری شهری حضور جوانان در صف های دشمن شکن نماز جمعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: حضور نسل جوان در این آئین عبادی سیاسی از اولویت بیشتری برخوردار است و به همین دلیل شرایط برگزاری نماز جمعه باید به گونه ای باشد تا نسل جوان رغبت بیشتری برای حضور در آن داشته باشند که بنده به طور کامل در کتاب فرهنگ نامه در این مورد و اقدامات لازم سخن گفته ام.

,

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به شخصیت برجسته حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره داشت و گفت: مردم استان تهران بخصوص اهالی شهرستان ری باید قدر حضرت عبدالعظیم(ع) را بیشتر بدانند؛ زیرا ایشان یک شخصیت برجسته علمی و عملی در میان سایر امامزادگان کشور دارند.

,

وی تصریح کرد: همانطور که در روایات آمده ثواب زیارت ایشان به اندازه زیارت امام حسین(ع) می باشد و با دقت در این موضوع بیشتر به عظمت حضرت عبدالعظیم حسنی پی برده و متوجه خواهیم شد که شخصیت ایشان در میان سایر امامزادگان کشور برجسته تر می باشد.

,

وی افزود: بسیاری از علما و بزرگان دینی ما در استان تهران حداقل هفته ای یک بار به زیارت ایشان می آیند که باز هم نشان دهنده عظمت ایشان می باشد و به همین دلیل مردم ما هم باید با ایشان ارتباط بیشتری گرفته که نقش روحانیون و ائمه جمعه و جماعت منطقه در این موضوع بسیار مهم است.

,

آیت الله ری شهری با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، دوستی با خدا و اهل بیت را اساس خودسازی دانست و خاطرنشان کرد: اگر انسان به این گوهر(دوستی با خدا و اهل بیت) دسترسی پیدا کند، همه کارهایش درست خواهد شد.

,

وی افزود: پیامبر در این روایت حضرت عبدالعظیم(ع) را هم از اقربان خود دانسته است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم و از زیارت و توسل و استفاده از رهنمودهای سازنده ایشان غافل نشویم.

,

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با تاکید بر اینکه ارتباط با خدا تنها مختص به آخرت نیست، اظهار داشت: اگر این ارتباط محکم باشد، زندگی دنیوی ما را هم آباد می کند.

,

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود با اظهار نارضایتی بسیار از مسئولان منطقه و شهرستان در تکمیل پروژه مصلی بزرگ باقرشهر، گفت: طی صحبت با امام جمعه محترم بخش کهریزک متوجه شدم که این پروژه بیش از ۹ سال از شروع آن می گذرد؛ اما متاسفانه با کم توجهی مسئولان منطقه(فرماندار،شهردار و اعضای شورای شهر) روبرو بوده است که امیدوارم در مراجعه بعدی بنده به این مکان بزرگ فرهنگی شهر، شاهد تکمیل آن باشم.

,

انتهای پیام/رض

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه