اخبار داغ

سیستانی ها در انتظار اعلام نام روستای مورد ادعای معاون رئیس جمهور/

تجویز "آلزایمری" خانم معاون/مولاوردی بدون "بازخواست" و "عذرخواهی" خواستار فراموش شدن ادعایش شد

تجویز "آلزایمری" خانم معاون/مولاوردی بدون "بازخواست" و "عذرخواهی" خواستار فراموش شدن ادعایش شد
مولاوردی که اظهاراتش شاذش در سال گذشته موجب آزرده خاطر شدن مردم سیستان و بلوچستان و اعلام جرم بر علیه ش شده بود، این روزها خواستار فراموشی اظهاراتش شده است. اظهاراتی که بر اساس آن موجب ایجاد هجمه های سنگین رسانه های غربی بر علیه کشورمان شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهارات شاذ مسئولان دولت یازدهم در طول گذشت نزدیک به سه سال از عمر این دولت، هزینه‌های زیادی را برای کشورمان در برداشته و همواره باعث سوء استفاده‌ی رسانه‌های اپوزیسیون و معاند غربی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

از جمله اظهارات شاذی که در سال گذشته موجب ایجاد هجمه‌های سنگین رسانه‌های غربی بر علیه کشورمان شد، اظهار نظر شهیندخت مولاوردی معاون زنان رئیس جمهوری در خصوص وجود یک روستا در استان سیستان و بلوچستان که همه‌ی مردان آن اعدام شده‌اند بود.

,

 

,

اما پس از انتشار اظهار نظر مولاوردی و سوء استفاده رسانه‌های بیگانه از این اظهارات، چندین تن از نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس و اعضای فراکسیون بانوان مجلس به اظهارات وی واکنش نشان دادند و از مولاوردی خواستند تا نام روستا را افشا کند.

,

 

,

بسیاری از مردم استان سیستان و بلوچستان هم که از اظهار نظر معاون زنان رئیس جمهور آزرده‌خاطر شده بودند، با تشکیل کمپین‌های مختلف خواستار عذرخواهی مولاوردی از مردم سیستان و بلوچستان شدند.

,

 

,

اما صحبت‌های مطرح شده از سوی مولاوردی موجب شد تا دستگاه قضا استان سیستان و بلوچستان به دلیل نشر اکاذیب و افترا به دستگاه قضایی برعلیه معاون زنان رئیس جمهور اعلام جرم کند.

,

 

,

مولاوردی در گفت‌وگویی با دانا ضمن امتناع از عذرخواهی از مردم سیستان و بلوچستان، در خصوص اظهارات خود گفت: اطلاعیهای را در این خصوص به زودی منتشر خواهیم کرد و ان شاالله نام روستا را هم در آن اطلاعیه خواهیم گفت.

, مولاوردی در گفت‌وگویی با دانا ضمن امتناع از عذرخواهی از مردم سیستان و بلوچستان، در خصوص اظهارات خود گفت: اطلاعیهای را در این خصوص به زودی منتشر خواهیم کرد و ان شاالله نام روستا را هم در آن اطلاعیه خواهیم گفت., مولاوردی در گفت‌وگویی با دانا ضمن امتناع از عذرخواهی از مردم سیستان و بلوچستان، در خصوص اظهارات خود گفت: اطلاعیهای را در این خصوص به زودی منتشر خواهیم کرد و ان شاالله نام روستا را هم در آن اطلاعیه خواهیم گفت., ,

 

,

وی در خصوص اعلام جرمی که برعلیهش صورت گرفته گفت:این موضوع را اگر لازم شد از طریق دادگاهی که اقدام شده پیگیری میکنیم و چون اعلام جرم شده باید مسیر قانونی خودش را طی کند.

, , ,

 

,

معاون رئیس جمهور در امور زنان همچنین با طفره رفتن از پاسخگویی به خبرنگار ما، عنوان کرد: چرا دست از سر ما برنمی دارید. این غائله ای است که شما درست کرده اید.

, چرا دست از سر ما برنمی دارید. این غائله ای است که شما درست کرده اید., چرا دست از سر ما برنمی دارید. این غائله ای است که شما درست کرده اید.,

 

,

اما پس از چند روز اطلاعیه‌ای که معاون زنان رئیس جمهور قول انتشار آن را داده بود منتشر شد و بازهم در آن خبری از نام روستا نبود.

,

 

,

پس از گذشت چندی از این حوادث، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری خود از احضار مولاوردی به دادسرا خبر داد.

,

 

,

اما مولاوردی این‌بار در پاسخ به سوالی در خصوص احضارش به دادسرا به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: اصلا نمی‌خواهم راجع به این بحث صحبت کنم.

,

 

,

وی افزود: زمان دادگاه را نمی‌دانم و این موضوع از طرف معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال پیگیری است.

,

 

,

معاون زنان رئیس جمهور تاکید کرد: نمی‌خواهم دوباره وارد این بحث شوم و بگذارید این بحث بخوابد و از یادها برود.

, معاون زنان رئیس جمهور تاکید کرد: نمی‌خواهم دوباره وارد این بحث شوم و بگذارید این بحث بخوابد و از یادها برود., معاون زنان رئیس جمهور تاکید کرد: نمی‌خواهم دوباره وارد این بحث شوم و بگذارید این بحث بخوابد و از یادها برود.,

 

,

اما به راستی چرا مردم و رسانه‌ها باید اظهارات مولاوردی را فراموش کنند؟ و معاون زنان رئیس جمهوری چه دلیل قانع‌ کننده‌ای برای فراموشی هزینه‌ای که برای کشور ایجاد کرده است دارد؟

, اما به راستی چرا مردم و رسانه‌ها باید اظهارات مولاوردی را فراموش کنند؟ و معاون زنان رئیس جمهوری چه دلیل قانع‌ کننده‌ای برای فراموشی هزینه‌ای که برای کشور ایجاد کرده است دارد؟ , اما به راستی چرا مردم و رسانه‌ها باید اظهارات مولاوردی را فراموش کنند؟ و معاون زنان رئیس جمهوری چه دلیل قانع‌ کننده‌ای برای فراموشی هزینه‌ای که برای کشور ایجاد کرده است دارد؟ ,

 

,

مولاوردی که در ماه‌های گذشته با اظهارات شاذ خود هزینه‌ی سنگینی را برای کشور به خصوص قوه قضاییه ایجاد کرد، این روزها خواستار به فراموشی سپرده شدن صحبت‌های خود شده است .

, مولاوردی که در ماه‌های گذشته با اظهارات شاذ خود هزینه‌ی سنگینی را برای کشور به خصوص قوه قضاییه ایجاد کرد، این روزها خواستار به فراموشی سپرده شدن صحبت‌های خود شده است . , مولاوردی که در ماه‌های گذشته با اظهارات شاذ خود هزینه‌ی سنگینی را برای کشور به خصوص قوه قضاییه ایجاد کرد، این روزها خواستار به فراموشی سپرده شدن صحبت‌های خود شده است . ,

 

,

اما فراموشی راه حل پرونده‌ی مولاوردی نیست، بلکه عذرخواهی از مردم سیستان و بلوچستان و برخورد قاطع قضایی، یا افشای نام روستا و مستندات مربوط به آن می‌تواند راه نجات معاون زنان ریاست جمهوری از پرونده‌ نشر اکاذیب و افترا وی بر علیه قوه قضاییه باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه