اخبار داغ

خانه اولادی پلمپ شد: پزشکی قانونی دنبال علت مرگ

خانه اولادی پلمپ شد: پزشکی قانونی دنبال علت مرگ
قاضی پرونده اولادی، منزل او را برای مشخص شدن علت و نحوه مرگ او پلمپ کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحوم مهرداد اولادی هیچگونه علائم حیاتی نداشته و توسط تکنسین های اورژانس به مدت 30 دقیقه عملیات احیاء انجام می شود و پس از برنگشتن علائم حیاتی در ساعت 14:56 از محل سکونت به بیمارستان شهدای تجریش منتقل می شود.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

بیانیه وزارت بهداشت درباره مرگ مهرداد اولادی، ستاره سابق پرسپولیس و استقلال و تیم ملی، پرونده او را کمی پیچیده کرد. اولادی قبل از رسیدن اورژانس بخاطر ایست قلبی، جانش را از دست داده بود. علت ایست قلبی او هم فعلا در حد گمانه‌زنی‌هایی مثل مسمومیت دارویی باقی مانده و قاضی پرونده، منزل او را تا زمان مشخص شدن علت مرگ توسط پزشکی قانونی پلمپ کرده است. در زمان مرگ اولادی، فقط دوستان او کنارش حضور داشتند و با اورژانس تماس گرفتند.

,

 

,

عبدالرحمن شاه حسینی کارشناس حقوقی و قاضی بازنشسته که سابقه ریاست کمیته انضباطی فوتبال را هم دارد، می‌گوید پلمپ منزل اولادی موضوع عجیبی نیست و تا زمان پایان تحقیقات ادامه خواهد داشت: «با توجه به اینکه ایست قلبی برای اولادی رخ داده، قاضی پرونده می خواهد همه جوانب را بررسی کند تا اگر خدای ناکرده موضوع خاصی وجود دارد، کشف شود و به اطلاع عموم برسانند. من فکر می کنم گمانه زنی در این باره منطقی نیست و بی تردید مقام قضایی قصد دارد با استفاده از ابزارهای موجود مانند پزشکی قانونی شرایط را بررسی کند. به طور کلی ما 3 نوع فوت داریم؛ فوت معمولی، فوت مشکوک و قتل. در هر 3 مورد قاضی برای بررسی موضوع بنا به شرایط تشخیص بررسی می دهد.»

,

ای اسپورت

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه