اخبار داغ

تبلیغات دور دوم انتخابات در بروجرد آغاز شد

تبلیغات دور دوم انتخابات در بروجرد آغاز شد
تبلیغات رسمی دور دوم انتخابات با رقابت چهار نامزد انتخاباتی که بیشترین آرا را در دور اول کسب کردند در بروجرد آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد در دومین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی چهار نامزد انتخاباتی در بروجرد با هم به رقابت می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد ,

 یک نفر از نامزدهای انتخاباتی این دوره خانم و سه نفر از نامزدهای دیگر آقا هستند که در دوره اول انتخابات حائز بیشترین آرا شده اند.

,

 گرچه تا کنون بعد از اتمام دوره اول انتخابات تبلیغات بی سرو صدا چه در مکان های مختلف و چه در فضای مجازی همچنان پا برجا بود اما صبح امروز پنج شنبه زنگ تبلیغات رسمی و قانونی چهار نامزد انتخاباتی در بروجرد به صدا درآمد. 

,

حالا از امروز ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات فعالیت دوباره ای را آغاز می کنند تا سرانجام از بین چهار داوطلب دو نفر به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی وارد مجلس دهم شوند.

,

 در این دوره از انتخابات رقابت بیشتر است و تبلیغات رنگ و بوی دیگری دارد و هر کدام از نامزدهای انتخاباتی در تلاش هستند تا در این روزهای سرنوشت ساز برنامه های خود را بیشتر به مردم معرفی کنند.

,

 از مدتها قبل از آغاز تبلیغات پوسترهای تبلیغاتی عکس های نامزدها بر روی شیشه های فروشگاه ها و مکان های مختلف دیده می شد و اما از امروز علاوه بر تبلیغات کاندیداها در مکان های مجاز و در نظر گرفته شده، تبلیغات در مکان غیر مجاز مانند چسباندن پوسترها بر در و دیوار شهر دیده می شد.

,

 قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخابات بسیاری از نامزدها و هواداران آنها برنامه ریزی و جلسات مختلفی را برگزار کرده تا در این ایام بتوانند تبلیغات گسترده ای را انجام و نامزد مورد نظر را راهی مجلس دهم نمایند. 

,

هر روز که از تبلیغات بگذرد به نظر رقابت بیشتر و بیشتر و تلاش برای چسباندن عکس ها و پوسترهای تبلیغات به اوج خود می رسد.

,

در دور اول انتخابات 25 نامزد انتخاباتی در بروجرد به رقابت پرداختند که در نهایت علاءالدین بروجردی 30 هزارو 609، هادی مقدسی 29هزارو 246، عباس گودرزی 27 هزارو 271، مقصودی 26 هزارو 872 بیشترین آرا را در شهرستان کسب کردند. میزان مشارکت مردم بروجرد در دور اول انتخابات 55 درصد بوده است.

,

 دور دوم انتخابات در بروجرد 10 اسفند در بروجرد برگزار و دو نفر از نامزدهای انتخاباتی به عنوان نمایندگان مردم بروجرد انتخاب می شوند. 

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه