اخبار داغ

تکرار سریال غرق شدن کودکان در رودخانه های لرستان:

کودک 7ساله در رودخانه کشکان پلدختر غرق شد

کودک 7ساله در رودخانه کشکان پلدختر غرق شد
پسر بچه7ساله ای به نام علی رضایی اهل روستای چم مهر از توابع شهرستان پلدختر در روزخانه کشکان غرق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز ،پس از چند روز از غرق شدن پسربچه 7ساله نورآبادی در رودخانه،امروز پسربچه7ساله دیگری در کشکان غرق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز , بیان روز, بیان روز, بیان روز, ،پس از چند روز از غرق شدن پسربچه 7ساله نورآبادی در رودخانه،امروز پسربچه7ساله دیگری در کشکان غرق شد.,

نبود امکانات تفریحی آبی برای فصل گرما در پلدختر و هجوم کودکان ،نوجوانان و جوانان برای شنا در رودخانه ها ،خانواده های زیادی را در این شهرستان داغدار کرده است.

,

جهانگیر اکبری شهردار پلدختر در گفتگو با خبرنگار بیان روز با اشاره به غرق شدن پسربچه7ساله در کشکان عنوان کرد:امروز طی تماس تلفنی با آتش نشانی شهرداری پلدختر مطلع شدیم در منطقه چم مهر ،پسر بچه7ساله ای غرق شده است.

,

وی بیان کرد:این دانش آموز7ساله به نام علی رضایی که اهل روستای چم مهر پایین شهرستان پلدختر در رودخانه کشکان غرق شده است.

,

وی یادآور شد:به دلیل سیلاب های اخیرو سرعت زیاد آب،آب رودخانه جنازه این دانش آموز را با خود برده است.

,

شهردار پلدختربا اشاره به تلاش نیروهای امدادی،اهالی روستا وآتش نشانی عنوان کرد:هنوز جنازه این کودک پیدا نشده ونیروهای هلال احمر،نیروی انتظامی،آتش نشانی و اهالی روستا در حال جستجو هستند.

,

اکبری خاطر نشان کرد:هم اکنون تیمی از امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان در محل وقوع حادثه حضور دارند و به همراه گروه تجسس مشغول پیدا کردن جنازه هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه