اخبار داغ

3 خبر از نمایشگاه کتاب تهران

3 خبر از نمایشگاه کتاب تهران
مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: همزمان با فرایند آماده‌سازی تشریفات گمرکی، ترخیص کتاب‌ها با همکاری گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام و نخستین محموله کتاب‌های خارجی وارد نمایشگاه کتاب تهران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا،  حسین صفری درباره جزئیات نخستین محموله واردشده به نمایشگاه کتاب تهران گفت: 11 محموله کتاب خارجی شامل 8 محموله به زبان لاتین و 3 محموله به زبان عربی وارد نمایشگاه شده است. این محموله‌ها از کشورهای انگلستان، لبنان و سوریه به ایران ارسال شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,

وی در ادامه افزود: با توجه به همکاری های گمرک جمهوری اسلامی، کتاب های خارجی با سرعت هر چه بیشتر وارد نمایشگاه کتاب تهران می شود.

,

 

,

 

,

***

,

 

,

مدیرکل اداره مجامع و تشکل های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور روادید 65 ناشر بین المللی برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

,

 

,

 

,

علی فریدونی با اشاره به جزئیات صدور روادید ناشران بین الملل گفت: تا به امروز 78 درخواست از سوی ناشران بین المللی ارائه شده و روادید 65 ناشر صادر شده است.

,

 

,

 

,

عضو شورای نظارت و ارزیابی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: درخواست کنندگان روادید از 5 قاره جهان و از کشورهای سوریه، روسیه، آلمان، ایتالیا، چین، سوئد، لبنان، دانمارک، قزاقستان، پاکستان و امارات متحده عربی هستند.

,

 

,

 

,

***

,

 

,

 

,

در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 27 میهمان از کشورهای مختلف جهان حضور خواهند داشت.

,

 

,

 

,

بنا بر اعلام، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان میهمانانی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، چین، عمان، الجزایر و... خواهد بود.

,

 

,

 

,

بر اساس این گزارش، چند نویسنده ایتالیایی، استرالیا، رئیس اتحادیه ناشران ایتالیا، رئیس نمایشگاه کتاب تورینو ایتالیا، رئیس اتحادیه ناشران اروپا و... با سفر به ایران در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران شرکت خواهند کرد. همچنین نویسندگانی از کشورهای مکزیک، استرالیا در نمایشگاه کتاب تهران شرکت خواهند داشت.

,

 

,

 

,

روسیه میهمان ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است و 45 نفر از نویسندگان، ناشران و مسئولان نشر این کشور در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

,

 

,

 

,

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه‌روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه