اخبار داغ

وبلاگ وزنه سیاسی نوشت:

باز هم مقصر احمدی نژاد است؟!

باز هم مقصر احمدی نژاد است؟!
پس از اینکه 2 میلیارد از اموال بلوکه شده کشورمان در آمریکا توسط دادگاهی در آن کشور به سرقت رفت و دولت ناتوان و منفعل اعتدال تحت فشار افکار عمومی قرار گرفت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به صحنه آمده و اعلام کرد که مقصر اصلی این سرقت، دولت قبل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛وبلاگ وزنه سیاسی نوشت: پس از اینکه 2 میلیارد از اموال بلوکه شده کشورمان در آمریکا توسط دادگاهی در آن کشور به سرقت رفت و دولت ناتوان و منفعل اعتدال تحت فشار افکار عمومی قرار گرفت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به صحنه آمده و اعلام کرد که مقصر اصلی این سرقت، دولت قبل است! و در این رابطه می گوید: «در دولت گذشته یک بی تدبیری انجام گرفت، در یک دوره ای تصمیم گرفتند بخشی از منابع بانک مرکزی با یک اوراقی در اروپا مدیریت شود که متاسفانه با بی تدبیری کامل (دولت قبل)، دو میلیارد اوراق آمریکایی خریدند و این باعث شد آنها بتوانند به راحتی این دو میلیارد را مسدود کنند و بعد بگویند ما آن را مصادره کردیم.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وزنه سیاسی, وزنه سیاسی,
,
در خصوص اظهارات آقای جهانگیری باید گفت؛ اولاً این سرمایه گذاری توسط بانک مرکزی در دولت اصلاحات صورت گرفته و تنها زمان سررسید آن در دولت قبل بوده است. ثانیاً دستگاه قضائی باید موضوع سرمایه گذاری و خرید اوراق بی‌نام توسط معاون بین الملل بانک مرکزی در دولت اصلاحات را پیگیری نماید. ثالثاً؛ علت سرمایه گذاری ذخائر ارزی بانک مرکزی جهت خرید اوراق دشمن از یک بانک کانادایی چه بوده است؟ در این صورت؛ حربه حمله ناجوانمردانه از دست غربگرایان دولت اعتدال خارج خواهد شد.

,

, ,


مردانگی را باید از اعتدالیون و اصلاح طلبان آموخت!!! گویند؛ زنی بدحجاب وارد اتحادیه عرب شد‌، به او گفتند: خجالت نمی کشی جلوی مردها بی حجاب آمده ایی؟ زن در پاسخشان گفت: مگر سیدحسن نصرالله اینجاست؟.

گفتند: نه ... زن گفت: پس خفه شوید! من مرد دیگری را در بین شما نمی بینم!!

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه