اخبار داغ

تجلیل از برگزیدگان کتاب سال خلیج فارس در هرمزگان

تجلیل از برگزیدگان کتاب سال خلیج فارس در هرمزگان
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان گفت:در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس از برگزیدگان کتاب سال خلیج فارس تجلیل به عمل می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده ، علیرضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خانه کتاب ایران در ارزیابی آثار ارسالی ، اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان 165 کتاب با موضوع خلیج فارس مربوط به سال های 92 تا 94 به دبیرخانه رسیده که اکثر آن ها متعلق به نویسندگان محققان و پژوهشگران بومی و استان های همجوار خلیج فارس می باشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

 

,
وی به موضوع و محتوای کتاب اشاره کرد و بیان کرد: کتاب های ارسالی به دبیرخانه جشنواره با موضوع خلیج فارس در حوزه های دینی، پژوهشی، ادبیات، فرهنگ عامه، تاریخ ،جغرافیا، خاطرات و... می باشد که پس از داوری توسط خانه کتاب ایران از چهار نفر تجلیل به عمل خواهد  آمد.
,
 
,
 
,
 
,
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به اهداف انتخاب کتاب سال خلیج فارس اشاره کرد و افزود : تشویق نویسندگان، توجه محققان و پژوهشگران به موضوعات مرتبط با خلیج فارس ، شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای نهفته در جغرافیای خلیج فارس ، ترغیب مردم جهت آشنایی و مطالعه بیشتر خلیج فارس و ... از مهمترین اهداف این رویداد است .
,
 
,
 
,
 
,
درویش نژاد در خصوص روند انتخاب کتاب سال خلیج فارس اظهارکرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با خانه کتاب ایران ، کتاب های حوزه خلیج فارس به صورت دوسالانه انتخاب ، معرفی و از برگزیدگان تقدیر می شود.
,
 
,
 
,
 
,
گفتنی است : اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی خلیج فارس ،10 اردیبهشت ساعت 16 در تالار شهید آوینی برگزار می شود و در همین مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان کتاب سال خلیج فارس تقدیر به عمل می آید.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه