اخبار داغ

"صادق عدالت‌اکبری" به جمع شهدای ورزشکار مدافع حرم پیوست

"صادق عدالت‌اکبری" به جمع شهدای ورزشکار مدافع حرم پیوست
"صادق عدالت اکبری" به جمع شهدای ورزشکار مدافع حرم پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چون سالهای دفاع مقدس هر روز خبر از شهادت رزمندگان اسلام خبر از بزمی آسمانی در زمین می‌دهد؛ همزمان با شب وفات عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) صادق عدالت‌اکبری که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه حضور یافته بود طی درگیری با نیروهای تکفیری داعش به شهادت نائل آمد و مدال پرافتخار شهدای مدافع حرم را بر گردن آویخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
شهید عدالت اکبری در رشته‌های پینت‌بال، فوتبال، غواصی، دفاع شخصی و پنج‌گانه نظامی به عنوان ورزشکار، مربی و داور فعالیت می‌کرد.
, شهید عدالت اکبری در رشته‌های پینت‌بال، فوتبال، غواصی، دفاع شخصی و پنج‌گانه نظامی به عنوان ورزشکار، مربی و داور فعالیت می‌کرد., شهید عدالت اکبری در رشته‌های پینت‌بال، فوتبال، غواصی، دفاع شخصی و پنج‌گانه نظامی به عنوان ورزشکار، مربی و داور فعالیت می‌کرد.,
 
,
رضا عدالت‌اکبری پدر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری با بیان اینکه صادق همیشه با شهدا بود، گفت: چه شهدای 8 سال دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم را هیچ وقت تنها نمی‌گذاشت، حتی روز پدر را قبل از همه به پدر شهید جوانی تبریک گفت.
,
 
,
وی ادامه داد: صادق همیشه خودش پیکر شهدا را تحویل می‌گرفت و پس از برگزاری مراسم تشیع به آرامش می‌رسید و وصیتش هم این بود که پیش این شهدا مرا دفن کنید.
,
 
,
پدر شهید عدالت اکبری با تاکید بر اینکه انتخاب صادق کاملا آگاهانه بود، گفت: همه ما مدت زمانی کم و یا زیاد عمر خواهیم کرد اما خوشا به سعادت او که آگاهانه انتخاب کرد و رفت.
,
 
,
وی افزود: من هیچ وقت مانع او نشدم چرا که او خودش کبیر بود و همیشه می‌گفت اگر من نروم و همه فرزندان خودشان را نگهدارند و نگذارند که برود چه کسی در مقابل دشمن خواهد ایستاد، چه کسی دل مقام معظم رهبری را باید شاد کند ما باید برویم و نگذاریم و غم و غصه بر روی چهره ایشان بنشیند.
,
 
,
پدر شهید عدالت اکبری، گفت: صادق همیشه می‌گفت، مقام معظم رهبری با اتکا به قدرت رزمندگان می‌گوید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، به همین خاطر ما نیز باید محکم بایستیم در مقابل دشمنان تا مقام معظم رهبری سخنانشان را برنده‌تر بگویند.
,
 
,
وی ادامه داد: شهید تا دیروز که در خانه من بود به من تعلق داشت اما از این به بعد پاسداری از شهید و راه شهید با جوانان است، این‌ها را باید گفت تا همه بدانند زمان انتخاب همسر تنها شرطی که داشت این بود که همسرش سیده باشد، زندگی شیرین و آرامی داشت اما چون عاشق شهادت بود به آرزویش رسید.
,
 
,
پدر شهید مدافع حرم گفت: او عاشق ولایت و ائمه بود، اینها شعار نیست، صادق گفت و عمل کرد، او همیشه می‌گفت با حسین حسین و زینب زینب سردادن کاری پیش نمی‌رود اگر ما نباشیم اثری از حرم و حضرت زینب(س) نمی‌ماند باید باشیم تا بماند.
,
 
,
وی با بیان اینکه برخی‌ها در مقام شعار هستند اما در مقام عمل کنار می‌کشند، ادامه داد: هیچ کس را اجبار نکردیم و همه به عشق شهدا آمده‌اند.
,
 
,
پدر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری خاطرنشان کرد: خوشا به حال صادق که از من سبقت گرفت.
,
 
,
مادر شهید صادق عدالت اکبری با بیان اینکه صادق با شهدا زندگی می‌کرد، گفت: همیشه حرف او شهادت بود و می‌گفت آرزو کنید من شهید شوم، امروز خدا را شکر می‌کنم که زندگی با افتخاری نصیبش شد.
,
 
,
وی ادامه داد: او با اهل بیت(ع) زندگی کرد و تنها وصیت‌اش ایستادن پشت سر ولایت فقیه و جدا نشدن از امام حسین(ع) بود.
,
 
,
مادر شهید مدافع حرم گفت: وقتی تصمیم داشت برود به من گفتند نگذار او برود اما من گفتم نمی‌توانم این کار را بکنم چون یک عمر شعار داده‌ام لبیک یا حسین و امروز با عمل باید نشان دهم که شعار نیست و خدا را شکر می‌کنم فرزندم در راه اهل بیت(ع) رفت تا سرافراز باشد و سرافرازمان کرد.
,
 
,
در ادامه همسر شهید صادق عدالت اکبری نیز گفت: افتخار می‌کنم که همسرم در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیده و به او این افتخار بزرگ را تبریک می‌گویم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه