اخبار داغ

مسولین آمده اند که احقاق حق شهروندی کنند

مسولین آمده اند که احقاق حق شهروندی کنند
آن شهری و اقتصاد شهری بنگریم اساتید و علمای این علم چنین عملکردی را تحصین کرده و کاملا صحیح می دانند؛ زیرا امروزه راه های مستقیم کسب درآمد شهرداری ها در وحله اول مطالبات ؛عوارضات و مستغلات می باشد و در وحله دوم بودجه از دولت و مسایل غیره می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، اهرم شهری و اقتصاد شهری نگاه کنیم اساتید و علمای این علم چنین عملکردی را تحصین کرده و کاملا صحیح می دانند؛ زیرا امروزه راه های مستقیم کسب درآمد شهرداری ها در وحله اول مطالبات، عوارضات و مستغلات می باشد و در وحله دوم بودجه از دولت و مسایل غیره می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,

مسلما راه های کسب درآمد فراوانی وجود دارد که از لحاظ اقتصادی جای بسیار تامل و هم اندیشی با متخصصان و علمای اقتصاد و برنامه ریزی شهری می باشد که دراین مجال نمی گنجد.

,

در واقع مسولین آمده اند که احقاق حق شهروندی کنند؛ پس چرا مطالبه گرنباشیم؟

,

در واقع مسئولین مجری حقوق شهروندی می باشند بنابراین همسو باشیم همدل باشیم و در واقع ایده ال باشیم  اگر شهری ایده ال را خواستاریم .

,

در وحله دوم خطالب بنده به مسولین ذیربط به حقوق شهروندی میباشد، همان طور که معمار کبیر انقلاب  حضرت امام خمینی «ره» فرمودند:

,

(مردم ولی نعمت ما هستند)

,

جا دارد این نکته را اضاف کرد که اگر شهروندان شهری روحیه مطالبه گری نداشتند مسولین محترم با هم اندیشی و شناسایی پتانسیل های موجود آن منطقه به اقدام و عمل بپردازند و به حق مجری حقوق مردم باشند، شهر اهرم با وجود پتانسیل های فروانی که دارد  که بنده  در مقالات قبل بطور مختص اختصاص داده ام و در اینجا تکرار مکررات نخواهم کرد .

,

بیکاری و فقر عوامل اصلی در عقب ماندگی شهرمان دارد که متاسفانه مسولین محترم به یک  روز مرگی دچار شده اند و تغییر اساسی باید ایجاد کرد؛ یکی از بهترین راه ممکن که درحال حاضر گرفتن راهکار و نظرسنجی با برگزاری هم اندیشی با جوانان و اساتید و متخصصان عمران شهری و اقتصاد دانان که بصورت کار گروه دایمی و منسجم برگزار شود و به وفور این متخصصان و استاتید  در شهرستان ما وجود دارند ولی متاسفانه استفاده نکرده ایم .

,

بی شک با هم اندیشی بطور جد و گرفتن راهکار و اجرایی کردن آن شهری ایده ال خواهیم داشت چرا که مردم و مسولین همسو و همدل خواهند شد.

,

به امید تغییر روحیه مطالبه گری شهروندان شهر عزیزم اهرم و  همسو شدن با مسولین انشالله.

,

به امید شهری ایده ال

,

من الله توفیق

,

 انتهای پیام/م

,  انتهای پیام/م]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه