اخبار داغ

امام جمعه موقت شهرستان اهر:

مقابله با نفوذ فرهنگی مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی قرار گیرد

مقابله با نفوذ فرهنگی مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی قرار گیرد
امام جمعه شهرستان اهر گفت: مسئله نفوذ فرهنگی یکی از مسائلی است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عملی کردن اهداف شوم خود آن را دنبال می‌کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنان بسیاری در خصوص تهدیدات و خطرهای پروژه نفوذ فرهنگی فرموده و بر آن تاکید کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال، آیت الله جواد حاجی زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر، اظهار کرد: مسئله نفوذ فرهنگی یکی از مسائلی است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عملی کردن اهداف شوم خود آن را دنبال می‌کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنان بسیاری در خصوص تهدیدات و خطرهای پروژه نفوذ فرهنگی فرموده و بر آن تاکید کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

امام جمعه شهرستان اهر با تاکید بر اینکه تبیین خطرها و تهدیدهای نفوذ فرهنگی برای مردم بایستی بیش از پیش مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی قرار گیرد، بیان کرد: دشمن از ابزارآلات جدیدی همچون شبکه‌های اجتماعی، اینترنت، ماهواره‌ها و فضای مجازی برعلیه ملت ایران استفاده می‌کند که ما نیز باید برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی از ظرفیت‌هایمان بهره‌گیری کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه ستاد فرهنگی جهت مقابله با تهاجم فرهنگی در شهرستان اهر ایجاد می‌شود، گفت: این ستاد در راستای جلوگیری از تهاجم فرهنگی در قالب پدافند غیرعامل، ستادی در این زمینه با حضور مسئولین فرهنگی در این شهرستان تشکیل می‌شود.

,

حاجی زاده با اشاره به خدمات ارزنده رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی اهر، گفت: خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلام همان است و هیچ گونه تغییری نمی‌کند بلکه افراد دارای مسئولیت از مسئولیت‌های خود به سمت های دیگری انتخاب می‌شوند در حالی که این تودیع و معارفه‌ها تلنگری به مسئولان مردم است که ارزش این نعمت‌های پروردگار متعال را که در اختیاردارند به‌خوبی درک کنند.

,

امام‌جمعه شهرستان اهر بابیان اینکه حجت‌الاسلام حسینی در جریان زلزله اهر، ورزقان و هریس از برخی فتنه‌ها و وقایعی که در شرف اتفاق بود جلوگیری کرد، گفت: رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی اهر برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و حتی در جزیان زلزله سال ۹۱ منطقه ارسباران با حضور در روستاهای زلزله‌زده عملکرد مطلوبی از خود بر جای گذاشته و از بروز برخی حوادث پیشگیری کرده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه