اخبار داغ

فرماندار آبیک:

جلوگیری از زمینخواری باید در اولویت شوراها قرار بگیرد

جلوگیری از زمینخواری باید در اولویت شوراها قرار بگیرد
فرماندار آبیک با اشاره به اینکه نباید بگذاریم سانتی از زمینهای مزدم به یغما برود، بیان داشت: جلوگیری از زمینخواری باید در اولویت شوراها قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک، علی رحمانی فرماندار شهرستان آبیک، در همایش بزرگداشت روز شورا که در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی در شهر آبیک با اشاره به اینکه ساختمان بخشداری و فرمانداری در شأن این شهرستان نیست، بیان داشت: در طزح توسعه طرح تغییر و بازسازی فرمانداری و بخشداری مرکزی انجام می گیرد‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی با تأکید بر اینکه در رابطه به طرح هادی در طرح توسعه روستا نباید دسته بسته عمل کنیم، عنوان کرد: باید در طرح هادی طوری عمل کنیم که زمینه حضور جوانان در این روستاها وجود داشته باشد و شاهد مهاجرت معکوس در روستاها باشیم.

,

فرماندار شهرستان آبیک، با اشاره به اینکه در بعضی از موارد به علت درست انجام نشد طرح هادی روستائیان با زمین خواران همدست شده اند، اظهار داشت: اجرای درست طرح هادی میتواند در راستای مهاجرت معکوس بسیار مؤثر باشد.

,

این مسئول با تأکید بر اینکه تمامی خدمات ما به نام نظام و رهبری است، تصریح کرد: از افتخارات دولت تدبیر و امید توسعه، مرمت و بهسازی راه ها می باشد که همه این خدمات در راستای حمایت های ولایت فقیه، امام و شهدای امام است.

,

رحمانی با تأکید بر اینکه امام راحل بارها تأکید کرده اند که باید خدمات و کم و کاستی ها را برای مردم بیان کنند، اظهار داشت: ناکارآمدی ها را باید به مردم گزارش دهیم تا با اقدامات ما مردم امیدشان به کشور و انقلاب افزایش پیدا کند.

,

وی با اشاره به اینکه بدون اتحاد هیچ کاری به جلو نمی رود، متذکر شد: اگر امروز ما شاهد رفع مشکلات چندین ساله روستای زیاران هستیم، اگر امروز شاهد رفع مشکل آب و فاضلاب روستای ناصرآباد بدون هیچ بودجه ای هستیم، اگر امروز مشکل آب آبیک به گذشت مدت زیاد از این مشکل در حال رفع است، همه و همه به لطف اتحاد بین مسئولین است.

,

فرماندار شهرستان آبیک، در مذاکرات هسته ای هیچ کاری بدون اجازه رهبری صورت نگرفته است، عنوان کرد: مذاکرات در چهارچوب سیاست های کلی نظام صورت گرفته است و تمامی حرکات با نظازت شخص رهبری انجام شده است.

,

این مسئول با بیان اینکه آقای ظریف گفتند «چندین بار در مذاکرات وقتی دیدیم راه یه جایی نمی برد، از مذاکرات دست کشیده ایم» همه اینکارها با تأیید مقام معظم رهبری صورت گرفته است، ایران کشورزی هست که تمامی دستگاه ها به هم متصل است و هیچ کدام از دیگری جدا نیست.

,

رحمانی ادامه داد: در بحث مذاکرات هسته ای بعد از اتمام مذاکرات به مجلس رفته و بعد از تأیید مجلس مذاکرات به حضور مقام معظم رهبری رزسید و ایشان هم با قرار دادن شروطی مذاکرات را تأیید کردند.

,

وی با اشاره به اینکه ما از اول انقلاب بر شعار استقلال و آزادی پایبند بوده ایم، گفت: امروز استکبارستیزی با خون و جان مسئولین دلسوز انقلاب آغشته و اجین شده است و همیشه با حفظ خطوط قرمز در حال حرکت هستیم.

,

فرماندار شهرستان آبیک، در پایان با توجه بر اینکه ما امروز در یک دهکده جهانی هستیم و نمی توانیم درهای کشور را ببندیم، متذکر شد: تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای مذاکرات هسته ای تحت نظر مقام معظم رهبری بوده است و با حفظ خطوط قرمز رهبری حرکت کرده ایم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه