اخبار داغ

آیت الله اراکی در همایش بصیرت افزایی «اصولگرایان»

مردم نماینده ای انتخاب کنند که خداترس و باتقوا باشد/ عدم پایبندی به «ارزش های دینی و انقلابی» خسارت جبران‌ناپذیر به بار می آورد

مردم نماینده ای انتخاب کنند که خداترس و باتقوا باشد/ عدم پایبندی به «ارزش های دینی و انقلابی» خسارت جبران‌ناپذیر به بار می آورد
دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در همایش بصیرت افزایی اصولگرایان گفت: مردم کسی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که اصلح، خداترس و باتقوا باشد و هرگز برای مصالح دنیا، از آخرت نگذرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله محسن اراکی، دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری، پیش از غروب روز گذشته در همایش بصیرت افزایی اصولگرایان، نیروهای انقلابی و ارزشی که در بقعه امامزاده‌گان عبدالله و آمنه خاتون اراک برگزار شد گفت: در شرایط سرنوشت سازی قرار داریم و باید هشیار باشیم چراکه هرگونه انتخاب اشتباه، اثرات و بازتاب سوء به همراه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با اشاره به اینکه خطرناک ترین جریان منهدم کننده اسلام جریان نفاق است، افزود: منافق طوری عمل می کند که ضربه ای مهلک تر از دشمن به اسلام می زند. امروز امریکا اقتدار نظام را نشانه رفته است.

ایشان با تاکید بر سپردن کار به دست افراد امین، ادامه داد: نمی توان کسانی که تقوا ندارند را به مسئولیت های مهم گمارد. در صورتی که پایبند به ارزشهای انقلابی و دینی نباشیم خسارت خواهیم دید و نباید در شرایط حساس چنین اتفاقی روی دهد.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و : مردم کسی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که اصلح، خداترس و باتقوا باشد و هرگز برای مصالح دنیا، از آخرت نگذرد.

آیت الله اراکی گفت: منافع و مصالح ملت را به سادگی نمی توان به دست کسی سپرد که آگاه نیست و در صورت بروز اشتباه، خسارت پدید آمده قابل جبران نیست.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که غرب به عزت و اقتدار ما خدشه وارد نکند و دشمن از هیبت ما بترسد، اظهار کرد: ما باید از نظر امکانات به جایی برسیم که دشمن از ما بترسد و اگر ابزار ترساندن دشمن را از دست بدهیم وضعیت از این بدتر خواهد شد.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز مردم ایران در سراسر دنیا مردمی آزاده شناخته می شوند و محبوبیتی که ملت ایران در دنیا کسب کرده در طول تاریخ بی نظیر است.

آیت الله اراکی افزود: پیشرفت علمی جوانان ایرانی درخشان است و امروز ایران اسلامی با ۲۰ سال گذشته به اندازه ۱۰۰ سال فاصله پیدا کرده حتی دشمنان به این فاصله اقرار می کنند در حالی که در گذشته عقب مانده بودیم.

وی با بیان اینکه باید دید که چند دلباخته آمریکا در این پیشرفت سهیم هستند؟ اظهار کرد: کسانی که دم از تجدید نظر می زنند چند درصد در این پیشرفت تاثیرگذار بوده اند اگر جایی توفیقی حاصل شده عمدتا به دست انسانهای متدین و پایبند به ارزش های اسلامی محقق شده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب یک سیاستمدار، حکیم، تاریخ شناس و فقیه پارسایی است که خداوند به عنوان بزرگترین نعمت به ما عطا کرده است. ایشان راه و خط را نشان می دهند و باید بر اساس رهنمودهایش حرکت کنیم.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که تکلیف چهار کرسی در مرحله اول مشخص شده و انتخابات در حوزه های انتخابیه « اراک، کمیجان و خنداب، « ساوه وزرندیه» و« شازند» به مرحله دوم کشیده شده است.

انتهای پیام/ک                                         
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه