اخبار داغ

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی :

مجلس آینده باید به فکر اشتغال هفت میلیون بیکار در کشور باشد

مجلس آینده باید به فکر اشتغال هفت میلیون بیکار در کشور باشد
وزیر سابق ارشاد اسلامی در اجتماع هزار نفری مردم مراغه گفت : کشور نیاز به نمایندگانی فعال و انقلابی در مجلس شورای اسلامی دارد که بتوانند مشکلات کشور از جمله بی کاری را برطرف کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رصدمراغا ؛ دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در اجتماع هزار نفری مردم مراغه با اشاره به اینکه کشور نیاز به نیروهای جوان و انقلابی دارد گفت : کشور نیاز به مجلسی دارد که با ارائه طرح ها و تصویب قوانین باعث تحرک و نشاط در کشور ایجاد کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا ,

سید محمد حسینی با اشاره آمار بالای بی کاری در کشور افزود : متأسفانه طبق آمار در حال حاضر هفت میلیون بی کار در کشور وجود دارد که لازم است باهمت بیشتر برای اشتغال این تعداد از جوانان کشور تلاش کرد.

,

وی خاطرنشان کرد : اگر نماینده اهل سازش با منابع قدرت و ثروت باشد یقیناً به دنبال منافع خود خواهد رفت و چیزی عاید مردم نخواهد شد اما اگر از میان مردم برخاسته باشد و مشکلات مردم را درک کرده باشد می‌تواند برای پیشرفت مردم و منطقه خود تلاش کند .

,

وزیر سابق ارشاد اتکا به جوانان را یکی از موفقیت‌های نظام در بخش‌های مختلف دانسته و گفت : از نقاط قوت جمهوری اسلامی اتکا به نیروی جوان متخصص و متعهد در زمینه‌های مختلف ازجمله فناوری هسته‌ای ، نانو و صنعت هوافضا بوده است که خدمات زیادی را برای کشور ارائه داده‌اند .

,

وی یادآور شد : در طول دوران دفاع مقدس هم همین جوانان بودند که با حماسه‌آفرینی‌های خود دنیا را مبهوت خود کردند ؛ در شرایط امروزی نیز کشور به وجود چنین جوانانی نیاز دارد .

,

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به اهمیت عملیاتی کردن مبانی اقتصاد مقاومتی در پیشرفت اقتصادی کشور افزود : تنها علاج خروج کشور از معضلات اقتصادی عمل به مبانی اقتصاد مقاومتی است که مسئولان باید در این زمینه تلاششان را چند برابر کنند .

,

وی خاطرنشان کرد : اگر در سال‌های اخیر به اقتصاد مقاومتی عمل شده بود ، امروزه اقتصاد ایران دچار این مشکلات نبود و کارخانه‌های ما تعطیل نمی‌شد، بنا بود رونق اقتصادی در کشور اتفاق بیفتد نه اینکه روزبه‌روز به عقب برگردیم.

,

حسینی اضافه کرد : هرگاه مسئولین در قوای مختلف هم گام و همراه با امام و رهبری بودند کشور گام‌های بلندی را برداشته و پیش رفته است اما هرگاه اختلافی بوده و یا عده‌ای خواستند در جهت عکس منافع نظام حرکت کنند کشور دچار رکود شده است .

,

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد مجلسی چون مجلس ششم در کشور تکرار شود گفت : ما تجربیات تلخی را بعد از انقلاب همچون تجربه تلخ مجلس ششم داریم که به‌جای اینکه به مشکلات مردم بپردازد سخنان دشمنان را بازگو می‌کردند.

,

وزیر سابق ارشاد در پایان افزود : امید است مردم با حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات افرادی باروحیه انقلابی و دلسوز را راهی مجلس شورای اسلامی بکنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه