اخبار داغ

حضور 75 هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات

حضور 75 هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات از حضور 75 هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات مجلس در شعب اخذ رای خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات از حضور 75 هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات مجلس در شعب اخذ رای خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش خبرگزاری فارس، سیامک ره پیک سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات طی سخنانی گفت: حدود 75 هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات در شعب اخذ رای حضور و بر اجرای انتخابات نظارت خواهند داشت.

,

وی از آمادگی کامل شورای نگهبان و سایر دستگاه‌ها متولی برگزاری و نظارت بر انتخابات خبر داد و افزود: چاپ تعرفه‌ها و درنظرگرفتن شعب اخذ رأی با هماهنگی و نظارت شورای نگهبان انجام شده است.

,

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه اقدامات لازم برای روز برگزاری انتخابات و رأی گیری نیز صورت گرفته تصریح کرد: با توجه به تعداد شعب اخذ رأی در هر حوزه انتخابیه، ناظرها تعیین شده‌اند و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط انتظامی و امنیتی صورت گرفته تا هم از تخلفات احتمالی پیشگیری شود و هم در روز برگزاری انتخابات گزارش‌های لازم درباره تخلفات تنظیم و ارسال شود تا تصمیم مقتضی در این باره گرفته شود.

,

وی با تاکید بر آمادگی کامل هیات‌های نظارت در سطوح استان، شهرستان و بخش‌ها گفت: در استان‌هایی که نیاز به بازرس بوده با توجه به شرایط و متناسب با حوزه‌های انتخابیه، گروه‌های بازرسی آماده شده‌اند که به این حوزه‌ها اعزام شوند.

,

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین از صدور کارت‌های شناسایینمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رأی توسط شورای نگهبان برای مرحله دوم انتخابات خبر داد و افزود: امیدواریم با اجرا و نظارت مناسب، انتخاباتی خوبی برگزار و نتیجه آن هم در موعد مقرر اعلام شود.

,

گتنی است؛ مرحله دوم انتخابات مجلس در 55 حوزه انتخابیه در 21 استان برای انتخاب 68 نماینده فردا جمعه 10 اردیبهشت برگزار میشود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه