اخبار داغ

۵۵ بیمار خاص هریسی تحت پوشش اداره بیمه سلامت هستند

۵۵ بیمار خاص هریسی تحت پوشش اداره بیمه سلامت هستند
سرپرست اداره بیمه سلامت هریس نحوه حمایت و ارائه خدمات دارویی توسط اداره بیمه سلامت به بیماران خاص را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یونس اسمعیلی سرپرست اداره بیمه سلامت هریس  در گفتگو  با خبرنگار هریس پویا  اظهار داشت: یکی از مقوله هایی که در کشور ما جای خالی دارد، امر اطلاع رسانی در حوزه سلامت است. یکی از وظایف حوزه سلامت این است که با مصاحبه با خبرنگاران ، نیازهای مردم را به تقاضا تبدیل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هریس پویا ,

وی گفت: اداره بیمه سلامت شهرستان هریس از زمان افتتاح بخش دیالیز در محل بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هریس از اول بهمن سال ۹۳ تا پایان سال ۹۴ از بابت پذیرش ۱۶۴ نسخه مبلغ بیش از دویست و پنجاه و هفت میلیون تومان به بخش دیالیز بیمارستان پرداخت کرده است.

,

اسمعیلی در ادامه به نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای به بیماران خاص هریس پرداخت و بیان داشت: در مجموع ۵۵ بیمار خاص در شهرستان هریس تحت پوشش اداره بیمه سلامت بوده که شامل ۸ نفر بیمار هموفیلی، ۱ نفر تالاسمی، ۱۹ نفر بیماران‌ام اس ۷ نفر پیوند کلیه  و دیالیز ۲۰ نفر است.

,

سرپرست اداره بیمه سلامت هریس از پرداخت صد درصدی هزینه های بستری بیماران هموفیلی، دیالیزی و تالاسمی تحت پوشش این اداره خبر داد و افزود: صد در صد هزینه های بیماران خاص توسط این اداره پرداخت می شود.

,

اسمعیلی تصریح کرد: قراداد با داروخانه دکتر نجف نژاد جهت ارائه خدمات دارویی به بیماران دیالیز از اول شروع به کار بخش دیالیز در شهرستان و از بابت پذیرش ۱۱۸ نسخه مبلغ بیش از بیست و دو  میلیون تومان به داروخانه نجف نژاد پرداخت شده است.

,

وی در پایان گفت: حذف کارت هوشمند بیماران خاص و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی برای افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از اقدامات ارزنده این سازمان در سال ۹۴ بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه