اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان:

محموله بزرگ ارز به ارزش 66 میلیارد ریال در همدان توقیف شد

محموله بزرگ ارز به ارزش 66 میلیارد ریال در همدان توقیف شد
فرمانده انتظامی استان از کشف محموله بزرگ ارز خارجی به ارزش 66 میلیارد و 120 میلیون ریال در همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ سردار "حاجی­ محمد مهدیان­ نسب" گفت: در راستای تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق کالا و کالای قاچاق در استان تشکیل که به حمدلله تا کنون اقدام خوبی در این راستا با تلاش ماموران انتظامی در سطح استان صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛,

وی با اعلام این خبر افزود: روز گذشته مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در محور "سنندج – همدان" به یک دستگاه خودروی سواری پژو رو آ مشکوک و بلافاصله آن را متوقف می کنند.

,

سردار مهدیان­ نسب بیان کرد: مأموران پس از انجام بازرسی های اولیه، خودرو را به منظور بررسی دقیق تر به اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان همدان منتقل، که در بازرسی فنی به عمل آمده مقدار قابل توجهی ارز از نوع دلار آمریکا به صورت بسته بندی که به طور ماهرانه ای در کپسول سی ان جی خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

,

وی ادامه داد: پس از کشف و شمارش ارز، تعداد 18هزار و 996برگ 100دلاری و 8برگ 50دلاری در مجموع یک میلیون و 900 هزار دلار به ارزش 66میلیارد و 120 میلیون ریال ارز قاچاق از خودرو کشف شد.

,

مهدیان نسب افزود: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی استان ارسال و با قرار صادره روانه زندان شدند.

,

وی با اشاره به کسب رتبه برتر انتظامی استان همدان در بین استان های هم گروه در بحث کشف کالای قاچاق، اظهار داشت: با کشف 50مورد عملیات اطلاعاتی و بیش از 10فقره کشف فرا استانی در حوزه قاچاق کالا، موفق شدیم رتبه پنجم کشوری را از آن خود کنیم.

,

پایان پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه